دیدار مدیران نفتی گیلان با مدیر کل و خبرنگاران صدا و سیمای مرکز استان
دیدار مدیران نفتی گیلان با مدیر کل و خبرنگاران صدا و سیمای مرکز استان
مجتبی شکوری ،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان و عیسی جمال نیکوئی، مدیر عامل شرکت گاز ، در راس هیاتی از کارکنان این دوشرکت در اداره کل صدا و سیمای استان با تقی ربانی ، مدیر کل ، خبرنگاران و دست اندرکاران معاونت اخبار این رسانه دیدار کردند .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ؛ این دیدار به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار و همزمان با انتصاب مدیر کل جدید صدا و سیمای شبکه استانی باران ، صبح چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ در ساختمان ولایت اداره کل صدا و سیمای استان برگزار شد .

صدا و سیما ۳
صدا و سیما ۲

در این نشست مجتبی شکوری ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ضمن ارائه گزارشی کوتاه از عملکرداین شرکت . اقدامات دست اندرکاران و به خصوص خبرنگاران صدا و سیمای استان را برای پوشش خبری و انتقال صحیح و سریع عملکرد شرکت ستود .

وی با اشاره به اجرای بند(ح) تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲ و لزوم ساماندهی کارتهای سوخت اضطراری در مجاری عرضه سوخت افزود : ” آگاهی مردم ازچرایی و چگونگی قوانین ، اجرا وتحقق آن را تسهیل می نمایدو این وظیفه خطیر بر عهده روابط عمومیها و  اصحاب رسانه است که با تعاملات حسنه آگاهی بخشی را تسریع نمایند و در زمان لازم مردم را مطلع کنند.”

تقی ربانی ، مدیر کل صدا و سیمای استان نیز ضمن قول مساعد همکاری و همراهی بیش از پیش با مجموعه نفت استان ، انعکاس درست اخبار و اطلاعات به مردم را از اهم برنامه های اداره کل صدا و سیما و حق مردم دانست و از دو شرکت خواست اطلاعیه ها ، اخبار و موارد مورد نیاز مردم را برای انعکاس از این رسانه استانی در اسرع وقت در اختیار کارگزاران مربوطه  صدا و سیمای استان قرار دهند .

در ادامه این بازدید مدیر منطقه گیلان لوح تقدیری را برای ادای احترام و ستودن تلاشهای عوامل محترم خبر خدمت مدیر کل صدا و سیما تقدیم کرد وسپس همکاران  دو مجموعه نفتی استان با حضور در معاونت خبر ، از مدیر تولید ، خبرنگاران و عوامل اجرایی حاضر در صدا و سیما با اهدای شاخه گل و توزیع شیرینی تقدیر کردند .

صدا و سیما ۵

صدا و سیما ۸

صدا و سیما ۱۷
صدا و سیما ۱۴
صدا و سیما ۱۳
صدا و سیما ۱۲
صدا و سیما ۱۱

صدا و سیما ۰
صدا و سیما ۱۰

صدا و سیما ۹

صدا و سیما ۱۹
صدا و سیما ۱۸

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان
  • منبع خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان