بیش از ۲ هزار متر اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شهرستان صومعه سرا
بیش از ۲ هزار متر اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شهرستان صومعه سرا
شبكه توزيع آب شهرستان صومعه سرا در نيمه نخست سال 1402 حدود 2 هزار و 200 متر اصلاح و توسعه یافت.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان ، مدیر امور آبفای صومعه سرا از اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب این شهرستان به طول ۲ هزار و ۲۰۰ متر خبر داد.

محمدمهدی شیرزاد مدیر امور آبفای صومعه سرا با اعلام این خبر گفت : با توجه به قدمت بالا و فرسودگی شبکه توزیع آب در برخی از مناطق شهرستان صومعه سرا که موجب کاهش و یا قطعی آب شرب و همچنین نارضایتی مشترکین شده بود با برنامه ریزی مناسب و بر اساس اولویت منطقه، شبکه توزیع آب این شهرستان به طول ۵۹۰ متر با لوله پلی اتیلن با اقطار مناسب اصلاح شد .

مدیر امور آبفای صومعه سرا در ادامه افزود: با استفاده از اعتبارات جاری و همچنین از طریق خودیاری اهالی نسبت به توسعه شبکه توزیع آب به طول ۱۶۰۰ متر نیز اقدام شد.

وی با اشاره به اینکه اصلاح شبکه در مسیرهای خیابان طالقانی، کوچه حق بین، کوی سماواتی، کوچه مددی، کوچه نوروزی اباتر و برخی از کوچه های روستاهای بخش گوراب زرمیخ انجام شد اظهار داشت: این مقدار اصلاح و توسعه شبکه توانسته ۱۱۴ خانوار را از نعمت آب شرب بهداشتی و با فشار مناسب بهره مند نماید و امکان واگذاری انشعاب به ۹۰ خانوار نیز مهیا باشد.

شیرزاد یادآور شد: هزینه انجام شده برای اجرای این پروژه ها بالغ بر ۵ میلیارد ریال می باشد .

 

 

 

 

 

  • منبع خبر : آب و فاضلاب گیلان