بیش از ۱۱۲۰۰ نفر مستمری بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی لاهیجان قرار دارند
بیش از ۱۱۲۰۰ نفر مستمری بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی لاهیجان قرار دارند
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در ادامه برنامه های نظارتی ، با حضور در شعبه لاهیجان ، ضمن دیدار با کارکنان ، از واحدهای مختلف بازدید و روند خدمت رسانی به مخاطبان را مورد رصد قرار داد .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، کیوان مرتضوی مدیرکل سازمان در پایان این بازدید در نشستی با شعبه لاهیجان ، با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۸۲۰۰۰ نفر از جمعیت شهرستان لاهیجان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند اظهار داشت وجود ۳۲ هزار بیمه شده اصلی و افزون بر یازده هزار نفر مستمری بگیر این شعبه را به یکی از بزرگترین واحدهای اجرایی پس از شعب رشت و بندرانزلی تبدیل نموده است .

وی با اشاره به نقش و اهمیت شهر لاهیجان به عنوان یک قطب گردشگری در استان و یکی از شهرستان های بزرگ ، اذعان داشت نیمی از بیمه شدگان اصلی شعبه لاهیجان را که حدود ۱۶۰۰۰ نفر میباشند بیمه شدگان اجباری مشمول قانون کار تشکیل میدهند و افزون بر ۹۵۰۰ نفر از شهروندان نیز در زمره بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد هستند .

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه بیش از ۳۰۰۰ نفر بیمه شده راننده و کارگر ساختمانی در این شهرستان تحت پوشش هستند افزود : ۷۴۰۰ بازنشسته ، ۴۸۰ ازکارافتاده و حدود ۳۵۰۰ نفر بازمانده نیز جامعه مستمری بگیران تحت پوشش را تشکیل میدهند .

شایان ذکر است تامین اجتماعی لاهیجان ماهانه ۸۵ میلیارد تومان تعهدات به جامعه هدف خود در شهرستان ارائه میدهد .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان