بهره برداری از ۵ پروژه طرح هادی به مناسبت دهه فجر در ماسال
بهره برداری از ۵ پروژه طرح هادی به مناسبت دهه فجر در ماسال
مدیرکل بنیاد مسکن گیلان گفت: 5 پروژه اجرای طرح هادی با اعتبار بیش از 5 میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در ماسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، مهندس حامد دائمی عصر پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ در نشست با فرماندار ماسال با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در این شهرستان اظهار کرد: اجرای ماده ۴، اعطای تسهیلات مسکن روستایی از برنامه‌های پیش روی بنیاد مسکن در این شهرستان است.

دائمی اجرای طرح هادی روستایی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی را از اولویت‌های اصلی این نهاد بر شمرد و افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۳ پروژه طرح هادی در روستاهای شهرستان اجرا شده است. مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به ماده ۴ قانون ساماندهی عرضه و تولید مسکن و تملک ۱۴ هکتار تملک گفت: در دهه فجر امسال تعداد ۵ پروژه اجرای طرح هادی با اعتباری حدود ۵ میلیارد و ۳۳ میلیون تومان در شهرستان ماسال به بهره برداری می‌رسد.

تاکید بر همکاری و هم افزایی مجموعه فرمانداری و بنیاد مسکن

«غلامرضا گیل چالانی» فرماندار شهرستان ماسال نیز ضمن تاکید بر همکاری و هم افزایی بیشتر مجموعه فرمانداری و بنیاد مسکن در اجرای پروژه‌های عمران روستایی، به بیان دیدگاه‌ها خود و نیازهای شهرستان پرداخت.

وی در ادامه خواستار اجرای طرح هادی، اعطای قیر رایگان و بهسازی معابر در روستاها بخصوص روستاهای محروم این شهرستان شد و ابراز امیدواری نمود با تعامل و همراهی فی مابین، شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در این شهرستان خواهیم بود. گفتنی است،

  • منبع خبر : بنیاد مسکن گیلان