آیین دانش‌ آموختگی ۱۲۳ دانشجوی کارشناسی پرستاری و مامایی برگزار شد
آیین دانش‌ آموختگی ۱۲۳ دانشجوی کارشناسی پرستاری و مامایی برگزار شد
آیین دانش‌آموختگی ۱۲۳ تن از دانشجویان کارشناسی پرستاری و مامایی (ورودی ۹۶ و ۹۷) دانشکده شهید بهشتی رشت برگزار شد.
به گزارش  پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب‌ دا)؛ آیین دانش‌آموختگی ۱۲۳ نفراز دانشجویان کارشناسی پرستاری و مامایی( ورودی ۹۶ و ۹۷) دانشکده شهید بهشتی رشت با حضور دکتر فردین مهرابیان – معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ، دکتر نقی‌پور – معاون تحقیقات و فناوری، دکتر نور صالحی – معاون بهداشتی، دکتر امامی – مشاور رئیس دانشگاه و فیروز نصیرزاده – مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.
در این مراسم دکتر فردین مهرابیان ضمن تبریک به فارغ‌التحصیلان، خاطرنشان کرد: در تمام مراحل زندگی برای رسیدن به موفقیت، آموزش و یادگیری را سرلوحه قرار دهید. همواره دانشجو باشید و از یاد گرفتن غافل نشوید زیرا طولانی‌ترین مسیرها نیز با قدم‌های کوچک آغاز می‌شوند.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر اهمیت نقش خانواده، اظهار کرد: شما دانش‌آموختگان برای دست یافتن به پیشرفت‌های روزافزون همواره باید رضایت پدر و مادر خود را در مسیری که گام بر می‌دارید داشته باشید. اگر دعای خیر والدین همراه شما باشد، بی‌شک موفق خواهید شد و به مدارج عالی خواهید رسید. لذا قدردان زحمات آن‌ها باشید و در هر جایگاهی که هستید، از محبت به والدین خود دریغ نکنید.
وی همچنین افزود: دانشگاه به مانند رودخانه‌ای است که دانشجویان در جریان آن حرکت می‌کنند. لذا هیچ‌گاه متوقف نشوید و برای تعالی جامعه، خانواده، شهر و کشورتان، از ارتقای خود شروع کنید.
دکتر مهرابیان ضمن قدردانی از تلاش‌های اساتیدی که تجارب و آموخته‌های خود را بی‌منت و دلسوزانه در اختیار دانشجویان قرار می‌دهند، از دانش‌آموختگان خواست که پس از پایان یافتن دوران تحصیل خود نیز ارتباط متقابل با دانشکده و اساتید را حفظ نمایند و تواضع و نام نیک را از خاطر نبرند و خدمت‌گزار باشند.
وی همچنین با اشاره به تلاش‌های ارزشمند کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی در راستای شرکت در طرح ملی واکسیناسیون، از زحمات دانشجویان و داوطلبان تشکر کرد و افزود: به همت پیگیری‌های صورت گرفته توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی و ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مرحله‌ی جدیدی از پرداختی‌های مربوط به طرح واکسیناسیون، به دانشجویانی که در این امر حاضر بودند، انجام شد و همچنین قانون تعرفه‌گذاری که به تصویب مجلس رسید، در مرحله‌ی اجرایی شدن قرار دارد که به زودی شاهد اعمال آن خواهیم بود.
در ادامه دکترادیب – رئیس دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت نیز از حضور معاونین، مدیران، مسوولین دانشگاه و دانشکده که در این مراسم شرکت نمودند قدردانی کرد و افزود: خوشحالیم که پس از دوسال این مراسم به دلیل پاندمی کرونا برگزار شد.
وی ادامه داد: در طول دوران کرونا ۵۲۰ نفر از دانشجویان در رشته‌ها و مقاطع تحصیلی فارغ التحصیل شدند و نقش اساتید در این میان که تلاش نمودند در کنار کیفیت آموزش و امنیت سلامتی دانشجویان را حفظ کنند بسیار ستودنی است.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان