برگزار جلسه هماهنگی سند انتظار سال ۱۴۰۳ با حضور اعضای کارگروه
برگزار جلسه هماهنگی سند انتظار سال ۱۴۰۳ با حضور اعضای کارگروه
جلسه هماهنگی سند انتظار سال 1403 با حضور اعضای کارگروه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ جلسه هماهنگی جهاد خدمت در مدرسه سازی/ سند انتظار سال ۱۴۰۳ با حضور اعضای کارگروه خدمت رسانی و سند انتظار در اتاق مدیرکل برگزار شد.

مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در این جلسه با بیان اینکه کار جهادی همه جانبه حرکت کردن می باشد، اظهار داشت: تمام برنامه نوسازی مدارس در سال ۱۴۰۳ باید بر مبنای «سند انتظار» باشد.

وی با بیان اینکه عملکرد نوسازی مدارس با رویکرد جهادی انجام می شود، بیان داشت: فعالیت های ما در نوسازی مدارس بر اساس سند انتظار، استخراج و برمبنای آن برنامه ریزی می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس در ادامه برقراری عدالت آموزشی را از شاخص های مهم این سند عنوان داشت و تصریح نمود: کار بزرگ مدرسه سازی با برنامه ریزی دقیق در نوسازی مدارس با رویکرد جهادی و در راستای برقراری عدالت آموزشی انجام می شود.

وی با بررسی و تحلیل نتایج استان گیلان در سال گذشته درخصوص سند انتظار، بیان داشت: کسب رتبه ششم مرهون جدیت و پشتکار تمامی حوزه ها بوده و انتظار است در راستای تحقق شاخص های مشخص شده اقدام لازم جهت عملکرد مناسب و حداکثری بعمل آید.

دقیق در پایان با پرداختن به نقاط قوت یا چالش‌های مورد بحث استان گیلان در فرایند ارزیابی خدمات ادارات کل نوسازی مدارس استان‌ها، بیان داشت: باید درک درستی از دستاوردهای خود داشته باشیم و با بررسی دقیق نقاط ضعف، قوت و آسیب شناسی حوزه های مختلف برنامه ریزی نمائیم.

 

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان