افزایش تخت های ویژه تنها سانتر ترومای گیلان
افزایش تخت های ویژه تنها سانتر ترومای گیلان
رئیس بیمارستان پورسینا گفت: در اقدامی بی نظیر و ارزشمند طی شش ماهه گذشته ۳۰ تخت به بخش های ویژه بیمارستان پورسینا اضافه شد.

دکتر سیروس امیرعلوی ، از افزایش امکانات درمانی بیمارستان پورسینای رشت خبر داد و اظهار کرد: بیمارستان پورسینا با قدمتی قریب به یک قرن فقط یک بیمارستان نیست، بلکه برشی از تاریخ، فرهنگ و منش مردم دیار گیلان است و همیشه مامنی بوده برای بیمارانی که جز این بیمارستان، پناهی برای کاهش آلام و درد خود نداشته اند.

وی تصریح کرد: با توجه به مرکزیت شهر رشت; در حاشیه دریای خزر و همچنین جمعیت شناور آن به عنوان یک شهر توریستی، قطعا فضای فیزیکی و ساختار بیمارستان پورسینا که تنها سانتر ترومای استان است، جوابگوی نیاز مراجعین نیست و خدمات تشخیصی و درمانی که از سوی نیروی متخصص، توانمند و با تجربه این مرکز به مراجعین ارایه می شود تحت الشعاع فضای فیزیکی موجود قرار می گیرد.

رئیس بیمارستان پورسینا ادامه داد: با تلاش هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان و تیم مدیریتی بیمارستان پورسینا امکانات موجود و زیرساخت ها در این مرکز، بهبود بخشید لذا یکی از این اقدامات افزایش تعداد تخت های آی.سی.یو در بیمارستان بود که خوشبختانه محقق شده است.

امیرعلوی اضافه کرد: طی شش ماهه گذشته علاوه بر گسترش فضای فیزیکی بخش تروما، شش تخت ویژه به ظرفیت آن افزوده شد و هم اکنون تحت عنوان بخش آی.سی.یو اورژانس با ۱۶ تخت ویژه، فعال است. همچنین در این راستا پروژه بازسازی و گسترش آی.سی.یو جنرال ۲۴ تخته پورسینا نیز به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی تاکید کرد: این تعداد افزایش تخت آی.سی.یو اقدامی بسیار ارزشمند در راستای بهبود و ارتقای ارایه خدمت به افراد دچار بیماری‌ها، جراحات شدید و یا تهدیدکننده حیات است که نیاز به نظارت دقیق و مداوم و حمایت به وسیله تجهیزات و داروهای اختصاصی دارند.

رئیس بیمارستان پورسینا اظهار امیدواری کرد: با پشتیبانی و پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی گیلان و همت تیم مدیریتی و تمامی اعضای خانواده بزرگ پورسینا کهن بتوانیم بیش از پیش در راستای ارتقای کیفیت خدمت و افزایش رضایتمندی مراجعین گام برداریم.

  • منبع خبر : ایسنا