۸۲ میلیارد تومان از مصوبات مدیریت آب در سفر رییس‌جمهور به گیلان ابلاغ شد
۸۲ میلیارد تومان از مصوبات مدیریت آب در سفر رییس‌جمهور به گیلان ابلاغ شد
مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان گفت: حدود ۸۲ میلیارد تومان از مبلغ ۸۲۳ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده برای حوزه آب منطقه‌ای استان که در سفر رییس جمهور مصوب شد طی ۲ هفته پس از سفر ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای گیلان؛وحید خرمی روز پنجشنبه بیست و یکم بهمن در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه گیلان که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در سفر اخیر رییس جمهور به گیلان ۸۲۳ میلیارد تومان مصوبه برای شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان مصوب شد تا در حوزه مدیریت و اجرای پروژه های ساماندهی حوزه آب سرمایه گذاری شود.
به گفته وی، با پیگیری‌های انجام شده ۱۰ درصد از این مبلغ حدود ۸۲ میلیارد تومان ظرف مدت ۲ هفته بعد از سفر در بودجه ۱۴۰۰ ابلاغ شد که برای استان بسیار موثر و مفید خواهد بود.
مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان با بیان اینکه با اختصاص این مبلغ پروژه‌های مربوط به شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان نفس تازه ای می‌گیرد، اظهار داشت: پروژه‌های سدهای مخزنی، آبرسانی آب شرب شهری در شرق و غرب استان گیلان و سدهای لاستیکی از جمله طرح های در حال اجرای این شرکت است.
آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی به همراه جمعی از وزرا و معاونین هشتم بهمن ماه در پانزدهمین سفر استانی خود مهمان مردم گیلان بود.

  • منبع خبر : آب منطقه گیلان