رفع ۷۵ فقره شکستگی در مسیر خطوط انتقال آب شرب شهرستان صومعه سرا
رفع ۷۵ فقره شکستگی در مسیر خطوط انتقال آب شرب شهرستان صومعه سرا
طي هشت ماه گذشته از سال جاري، حدود 75 فقره شكستگي در مسير خطوط انتقال آب در سطح روستاها و شهرهاي شهرستان صومعه سرا مرتفع شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ مدیر امور آبفای صومعه سرا گفت: طی هشت ماه اول سال ۱۴۰۲ ، بیش از ۷۵ فقره شکستگی در خطوط انتقال آب شرب در سطح این شهرستان برطرف شد.

محمدمهدی شیرزاد بیان داشت: حوادث دریافتی بلافاصله برای رفع به تیم اجرایی پیمانکار اعلام می شود، از آنجاییکه شکستگی در خطوط انتقال به علت قطر بالا موجب هدررفت آب شرب می شود، طبق اولویت بندی و سیاست های ابلاغ شده به پیمانکار، بلافاصله و در اسرع وقت نسبت به ترمیم خطوط انتقال اقدامات لازم صورت می گیرد.

وی؛ هزینه اجرای این عملیات را بیش از ۸ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: انجام این اقدامات تقریباً از هدررفت ۷ لیتر بر ثانیه برای هر حادثه جلوگیری نموده است.

شیرزاد خاطر نشان شد: از مشترکین محترم انتظار می رود همواره درصورت رویت حوادث آب و فاضلاب در این شهرستان جهت جلوگیری از هدررفت آب و صرفه جویی در آن ، موضوع را به سامانه شبانه روزی ۱۲۲ اطلاع داده تا در اسرع وقت نسبت به رفع حادثه اقدام شود.

  • منبع خبر : آب و فاضلاب گیلان