گرمای گاز به دو روستای کوهستانی شفت رسید
گرمای گاز به دو روستای کوهستانی شفت رسید
پروژه گازرسانی به 2 روستا از خوشه امام‌زاده ابراهیم شهرستان شفت با حضور نماینده مردم شفت و فرماندار این شهرستان، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان و جمعی از مسئولین شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، روز سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت در آیین بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به دو روستای بابارکاب و طالقان شهرستان شفت، با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: برای گازرسانی به این دو روستای کوهستانی و صعب العبور بیش از ۱٫۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرعامل گاز گیلان با بیان اینکه این دو روستا دارای ۱۵۱ خانوار می‌باشند، اظهار داشت: با افتتاح این پروژه مجموع روستاهای گازدار شهرستان شفت به ۹۴ روستا و میزان برخورداری به خانوارهای روستایی این شهرستان به ۹۸٫۹ درصد رسیده است.

جمال نیکویی در خاتمه با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای ارتقاء شاخص‌های بهره مندی از گاز در استان و بالاتر بودن این میزان نسبت به میانگین کشوری گفت: هم اکنون سطح برخورداری شهروندان استان در بخش گاز ۹۹.۹۷ درصد و در حوزه روستایی ۹۷٫۰۸ درصد است.

در ادامه خلیل بهروزی فر نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیرعامل، کارکنان و پیمانکاران شرکت گاز استان گیلان بجهت گازرسانی به مناطق صعب العبور و کوهستانی شهرستان شفت، گفت: برخورداری این مناطق کوهستانی از نعمت گاز با همت بلند و تلاش شبانه روزی مدیریت و کارکنان شرکت گاز محقق شده است که شایسته تشکر و تحسین دارد.

وی در خاتمه از مدیرعامل و مسئولین شرکت گاز درخواست کرد تا همانند گذشته برای خدمت رسانی شایسته به مردم شهرستان شفت تلاش کنن

در پایان این مراسم مشعل گازرسانی به دو روستای کوهستانی بابارکاب و طالقان توسط نماینده مردم و فرماندار شهرستان شفت برافروخته شد.

 

  • منبع خبر : شرکت گاز گیلان