برگزاری جلسه کارگروه اشتغال شهرستان رشت با حضور فرماندار رشت
برگزاری جلسه کارگروه اشتغال شهرستان رشت با حضور فرماندار رشت
روابط عمومی فرمانداری رشت؛

فرماندار رشت با بیان اینکه دغدغه اشتغال از مهمترین دغدغه های کشور محسوب می شود، تاکید کرد: با جدیت به دنبال رفع موانع اداری پیش روی اشتغالزایی و سرمایه گذاری هستیم و در این مسیر با کسی تعارف نداریم.

به گزارش رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان رشت که با حضور مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان برگزار شد با بیان اینکه امروز دغدغه اشتغال به عنوان دغدغه ای برای همه اقشار و خانواده ها تبدیل شده است، تاکید کرد: نگاه و رویکرد  همه دستگاه های اجرایی باید بر مبنای رفع موانع و مشکلات پیش روی سرمایه گذاری و اشتغالزایی، استوار باشد.

فرماندار رشت با اشاره به مزیت ها و فرصتهای طبیعی و انسانی شهرستان رشت، خاطرنشان کرد: باید از این فرصت ها به خوبی بهره بگیریم و به دنبال تقویت انگیزه افراد جهت استفاده از مواهب طبیعی در راستای کارآفرینی و توسعه اقتصادی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر از این مواهب طبیعی و ظرفیت ها به درستی بهره بگیریم، مشکل بیکاری قابل رفع خواهد بود، افزود: علی رغم ظرفیت ها و طرح های خوبی که در راستای اشتغالزایی وجود دارد متاسفانه در برخی از موارد بوروکراسی اداری، مانع رسیدن این طرح ها به هدف اصلی آن می شود.

فرماندار رشت با بیان اینکه رفع معضل بیکاری نیازمند تغییر تفکر و اندیشه افراد استف متاسفانه در برخی از موارد شاهد نگاه تک بعدی و بخش نگر برخی از دستگاه های اجرایی هستیم که باید این رویکرد جای خود را به رویکر جامع و کارکردی بدهد.

مهندس فتح اللهی، ادامه داد: کمک به حل مشکل اشتغال، وظیفه همه دستگاه های اجرایی است و باید در این مسیر دست سرمایه گذران و کارآفرینان را بفشاریم و موانع موجود را از سر راه برداریم.ر

  • منبع خبر : فرمانداری رشت