بررسی مشکلات روند اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح میدان گیل لاهیجان
بررسی مشکلات روند اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح میدان گیل لاهیجان
در راستای رفع موانع و تسریع در روند پیشرفت کار پروژه میدان گیل لاهیجان، جلسه استاندار گیلان، مدیرکل راه وشهرسازی و فرماندار شهرستان لاهیجان با پیمانکار این پروژه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (گیلان)، اسدالله عباسی استاندار گیلان در این جلسه با بیان اینکه دولت سیزدهم نسبت به اتمام پروژه های نیمه تمام برای تسهیل در امور مردم اهتمام ویژه دارد، تاکید کرد:تقاطع غیر همسطح میدان گیل شهرستان لاهیجان تا پایان سال جاری باید تکمیل شود.

وی با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح میدان گیل لاهیجان گفت: با توجه به جاذبه های گردشگری و حجم ورود و حضور مسافران منطقه از اهمیت اجرایی بالایی برخوردار است و با تخصیص اعتبارات از محل مصوبات سفر رئیس جمهوری به گیلان، باید تا پایان سال تکمیل شود.
نماینده عالی دولت در گیلان افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید روند اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه کاره که اتمام‌ آنها خواسته به حق مردم است را با مدیریت جهادی تسریع کرده و به انجام برسانند.

هادی رحمانی مدیرکل راه وشهرسازی استان گیلان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه پروژه میدان گیل لاهیجان از پروژه های ملی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور است گفت: به زودی نشستی تخصصی با پیمانکار این پروژه برگزارخواهیم کرد تا نسبت به رفع موانع و مشکلات این پروژه در اسرع وقت اقدام شود.

  • منبع خبر : راه و شهرسازی گیلان