برگزاری جلسه تجاری و پایش فنی در مخابرات منطقه گیلان
برگزاری جلسه تجاری و پایش فنی در مخابرات منطقه گیلان
جلسه هم اندیشی مدیران و معاونین و روسای کمیته بازاریابی و تجاری به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه های اجرایی Ftth در سطح استان برگزار شد.

به گزارش رشتستان به نقل از اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان ، ابتدای جلسه علیرضا پارسائی مدیریت مخابرات منطقه ضمن تاکید بر جدیت در جاری سازی رویکردها بر اساس برنامه های پیشنهادی سال ۱۴۰۰ گفت : با اجرا واتصال فیبر نوری برای مجتمع های بزرگ مسکونی و تجاری ، بسیاری از مشتریان ساکن در مجتمع ها ، می توانند با بهره مندی از زیرساخت های موجود ارتباطی و با کیفیت بالا از سرویسهای ارتباطی متنوع استفاده کنند .
وی در این نشست با تاکید بر تلاش حداکثری ، تصریح کرد : برای توسعه بازار و ارتقاء منطقه می بایست از طرح‌های خلاقانه با توجه به نیاز مخاطبین استفاده کرد که نیازمند یک برنامه بازاریابی عملیاتی مدون و پویاست . وی کنترل و پیشرفت برنامه های جاری و در دست اقدام ، نظارت موثر و مستمر بر عملکرد پیمانکاران را امری ضروری دانست و گفت : مخابرات منطقه گیلان باید بر عملکرد و فعالیت ها پیمانکاران نظارت بیشتری را داشته باشد .
در ادامه معاونین و مدیران حاضر در جلسه ، عملکرد مراکز و ادارات را به تفکیک نوع فعالیت ، پیشبرد اهداف و عملکرد ، با توجه به پتانسیل های مراکز مورد تحلیل و بررسی قرار دادند .

  • منبع خبر : مخابرات منطقه گیلان