برگزاری آزمون دانشنامه برد تخصصی و فوق تخصص ۱۹ رشته برای نخستین بار در گیلان
برگزاری آزمون دانشنامه برد تخصصی و فوق تخصص ۱۹ رشته برای نخستین بار در گیلان
آزمون دانشنامه برد تخصصی و فوق تخصص ۱۹ رشته تخصصی و فوق تخصص برای نخستین بار به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دانشکده پزشکی رشت برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، آزمون دانشنامه برد تخصصی و فوق تخصص ۱۹ رشته تخصصی و سه رشته فوق تخصصی برای نخستین بار به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به صورت الکترونیکی در مرکز آزمون دانشکده پزشکی در دو نوبت صبح و عصر با حضور ۱۰۴ دستیار رشته‌های تخصصی و فوق تخصص برگزار شد.
دکتر محمدتقی آشوبی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، پیش از شروع رسمی این آزمون برای نخستین بار در استان، در محل برگزاری آزمون حضور یافت و کم و کیف و فرایند آزمون را مورد بررسی قرار داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حاشیه این آزمون در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پیش از این آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی در تهران برگزار می‌شد، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی گیلان، برای نخستین بار این آزمون در داخل استان گیلان برگزار شد.
وی با اشاره به برخی از مزیت‌های برگزاری این آزمون در استان، گفت: کاهش هزینه، مدیریت زمان و افزایش اعتماد به نفس دستیاران از مزیت‌های نسبی برگزاری آزمون در استان گیلان است.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان