برخورد قانونی با مسامحه کنندگان در نظارت بر توزیع و افزایش قیمت مرغ
برخورد قانونی با مسامحه کنندگان در نظارت بر توزیع و افزایش قیمت مرغ
دادستان مرکز گیلان از برخورد قانونی با متولیان مسامحه کننده در نظارت بر توزیع و افزایش قیمت مرغ خبر داد.

سید مهدی فلاح میری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: با متولیان مسامحه کننده در نظارت بر توزیع و افزایش قیمت مرغ برخورد قانونی می‌شود.

او با بیان اینکه مدیریت در توزیع مرغ در چند روز اخیر به نحو صحیح انجام نمی‌شود و بهانه‌ای برای سودجویان شده است، افزود: فرآیند توزیع مرغ از مبدأ تا مصرف کننده باید با هماهنگی و نظارت تمامی دستگاه‌های متولی ساماندهی شود.

دادستان مرکز گیلان با ابراز نگرانی در خصوص کمبود و افزایش قیمت مرغ و چالش‌های پیرامون آن اظهار داشت: استان گیلان یکی از قطب‌های تولید کننده مرغ در کشور است لذا بی تدبیری و نداشتن اقدام موثر و میدانی برخی مسئولان مربوطه باعث بی نظمی در توزیع و افزایش قیمت مرغ و نارضایتی مردم شده است.

فلاح میری با بیان اینکه نارضایتی‌ها ناشی از ترک فعل برخی مدیران و مسئولان متولی است، ادامه داد: دستگاه قضایی بدون اغماض با مسببان برخورد قضایی خواهد کرد.

او تصریح کرد: مسئولان امر با حضور میدانی خود در رفع مشکل و کنترل بازار اقدام کنند و صرفا به آمار‌های کاغذی اکتفا نکنند و مرغ‌هایی که با نهاده‌های نرخ دولتی تولید شده اند با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار گیرند.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران