با گرانفروشان برخورد قانونی خواهد شد.
با گرانفروشان برخورد قانونی خواهد شد.
معاون بازرسی سازمان صمت گیلان با اشاره به تداوم نظارت و بازرسی‌ها در بازار گفت: قیمت سیمان به‌صورت رسمی به واحدهای عرضه‌کننده اعلام می‌شود.

به گزارش رشتستان به نقل از  روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، مهدی نقدی ، افزایش قیمت محصولات لبنی و شیر خام را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: بسیاری از محصولات لبنی با توجه به افزایش قیمت شیرخام، تغییر قیمت داشته و به همان میزان واحدهای صنفی نیز براساس مصوبه سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان کشور مجوز افزایش قیمت دارند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت گیلان خاطرنشان کرد: آن دسته از واحدهای صنفی که بخواهند محصولات لبنی را بالاتر از قیمت مصوب به‌دست مصرف‌کننده برسانند مرتکب گران‌فروشی شده‌اند و با گرانفروشان برخورد قانونی خواهد شد.

نقدی با بیان اینکه نظارت و بازرسی‌ها بر واحدهای صنفی و بازار همچنان ادامه دارد ابراز داشت: در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت‌ها در بخش‌های مختلف از جمله لاستیک، دان مرغ و‌ کالای روغن نیز بوده‌ایم و پس از آن شیرخام و محصولات لبنی نیز افزایش قیمت پیدا کرد.

وی با اشاره به افزایش قیمت سیمان به‌دلیل مباحث مربوط به حمل ونقل و افزایش کرایه حمل و نقل تصریح کرد: پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شده و این موضوع در جلسه ستاد تنظیم بازار استان بررسی و مطرح شد.

نقدی با بیان اینکه در همین هفته قیمت سیمان به‌صورت رسمی و مصوب به واحدهای صنفی‌ اعلام می‌شود تصریح کرد: طی جلساتی قرار شد اداره‌کل راهداری، قیمت مشخصی بابت حمل‌ و نقل آن اعلام کند و ما براساس همان نرخ، قیمت سیمان برای مصرف‌کننده در واحدهای عرضه‌کننده را مشخص ‌کنیم.