بازدید رییس کل دادگستری گیلان از روند کاهش ورود فاضلاب به نهر نخجیرکلایه
بازدید رییس کل دادگستری گیلان از روند کاهش ورود فاضلاب به نهر نخجیرکلایه
رییس کل دادگستری گیلان از آخرین وضعیت ورود فاضلاب به نهر نخجیرکلایه لاهیجان بازدید و از روند کاهش فاضلاب ورودی به داخل نهر ابراز خرسندی کرد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت در این بازدید از شناسایی و اتصال ۱۵ نقطه خروجی شبکه درهم سنتی به زهکش نخجیرکلایه خبر داد و گفت: اتصال این نقاط به خطوط انتقال فاضلاب بهداشتی از طریق احداث منهول های واسط و یا ساخت سازه های فاضلابگیر در نهرهای روباز موجود انجام شده است.

علیرضا غیاثی افزود: فاضلاب جاری در شبکه های درهم مربوطه از طریق تلمبه خانه جنب پمپ بنزین نخجیری mps2 و خطوط انتقال فاضلابرو به تصفیه خانه فاضلاب شهر لاهیجان جهت تصفیه مطابق استانداردهای سازمان حفاظت محیط زیست منتقل می شود.

وی تصریح کرد: همه موارد اعلام شده در خصوص جلوگیری از ورود فاضلاب به زهکش نخجیرکلایه مربوط به زمان غیربارندگی و متناسب با ظرفیت خطوط و تاسیسات فاضلاب بهداشتی اجرا شده می باشد که جهت حذف کامل فاضلاب تولیدی، نیاز به تکمیل طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب بهداشتی لاهیجان خواهد بود.

  • منبع خبر : آب و فاضلاب گیلان