با اجرای پروژه‌های کلان عمرانی شهر رشت به سمت توسعه و آبادانی پیش خواهد رفت
با اجرای پروژه‌های کلان عمرانی شهر رشت به سمت توسعه و آبادانی پیش خواهد رفت
هادی رمضانی عضو شورای اسلامی شهر رشت شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ در جلسه بررسی پروژه‌های طرح میثاق که با حضور استاندار گیلان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، شهردار رشت، رییس و اعضای شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: با اجرای پروژه‌های کلان عمرانی هم شهر رشت به سمت توسعه و آبادانی پیش خواهد رفت و هم رضایتمندی مردم فراهم خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت_نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت ابراز داشت: برای حل معضل آلودگی دو رودخانه شهر رشت تا زمانی که فاضلاب ساماندهی و جلوی ورود پساب‌ها گرفته نشود مشکل به شکل کامل حل نخواهد شد.

رمضانی تصریح کرد: با احیا محدوده عینک و اجرای پروژه تعیین تکلیف تالاب تحول عظیم و توسعه پایداری در شهر رشت شکل خواهد گرفت بنابراین ضرورت دارد در این حوزه توجه بیشتری مبذول شود.
وی ضمن اشاره به راه‌اندازی مجموعه رصدخانه در محله عینک شهر رشت اذعان کرد: معتقدم با تعیین تکلیف و ساماندهی تالاب عینک بستر سرمایه‌گذاری در آن محدوده بیش از پیش فراهم خواهد شد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت به احیا محله خواهر امام رشت هم اشاره داشت و عنوان کرد: با احیا این منطقه و اجرای کامل پروژه‌ای که در آنجا تعریف شده حوزه امین الضرب شهر رشت به شکل اساسی تغییر خواهد کرد.
وی در پایان ضمن انتقاد از نوع عملکرد دستگاه‌های فرهنگی و عدم مشارکت با شهرداری رشت برگزاری جلسات تخصصی فرهنگی را خواستار شد و افزود: ناهنجاری‌هایی که در سطح شهر وجود دارد به ناکارآمدی ما مدیران برمی‌گردد زیرا محلات، مساجد و جوانان علاقمند بسیاری برای ورود به مباحث فرهنگی آماده همکاری و مشارکت هستند.
  • منبع خبر : شهرداری رشت