آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید بخشداری خشکبیجار
آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید بخشداری خشکبیجار
با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت و با تقدیر از تلاش های ابراهیم فروحی، سجاد خانزاده به عنوان سرپرست جدید بخشداری خشکبیجار معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، مجید محمد نژاد معاون توسعه و برنامه ریزی به نمایندگی از سرپرست فرمانداری رشت صبح (سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲) در جلسه ای که به منظور معارفه سرپرست جدید بخشداری خشکبیجار که با حضور جمعی از مردم و مسئولین برگزار شد، با تقدیر از زحمات ابراهیم فروحی و آرزوی توفیق در مسیر خدمتگزاری برای سجاد خانزاده سرپرست جدید بخشداری خشکبیجار، اظهار داشت: با ارزش ترین مدال و بهترین دستاورد برای مدیران ایران اسلامی، رضایت خداوند و خاطره خوشی است که از دوران مسئولیت شان در ذهن مردم خواهد ماند.

محمد نژاد افزود: همه ما در دوران مسئولیت به عنوان خدمتگزاران مردم باید به درستی عمل کنیم و بر مبنای اهداف و آرمان های نظام و انقلاب شبانه روز تلاش نمایم.

وی با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم در تمامی صحنه ها به خصوص انتخابات طی ۴۴ سال گذشته، گفت: انتخابات با حضور گسترده مردم عامل آبرو و حیثیت برای کشور بوده و همه بایستی با همدلی شرایط برگزاری یک انتخابات باشکوه با حضور حداکثری مردم را فراهم کنیم.

 محمد نژاد بر حضور کیفی و کمی همه اقشار مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی تاکید و اظهار کرد: در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان نفرت از اسرائیل و جنایاتش باید نمود و ظهور عینی پیدا کند و این پیام به تمام جهانیان مخابره شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت با تشکر از خدمات شایسته ابراهیم فروحی در مدت تصدی سمت بخشداری خشکبیجار، برای سجاد خانزاده در جایگاه جدید آرزوی توفیق نموده و افزود: امید است تا سرپرست جدید بخشداری با عمل انقلابی، پاکدامنی و حضور میدانی در جهت امید افزایی، استمرار خدمات نظام اسلامی و تحقق برنامه‌های توسعه ای و محرومیت زدایی دولت مردمی ایران قوی موفق باشند.

سجاد خانزاده با سابقه ۸ ساله خدمت در بدنه وزارت کشور، پیش از این مسئولیت های متعدد از جمله کارشناس فناوری و اطلاعات، مسئول دبیرخانه شورای تامین، مسئول حراست و بخشدار مرکزی فرمانداری رودبار و سرپرست بخشداری احمد سرگوراب را در کارنامه کاری خود دارد.

  • منبع خبر : فرمانداری رشت