انتصاب مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع برق گیلان
انتصاب مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع برق گیلان
برابر پیشنهاد دکتر محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان و موافقت مدیرکل دفتر مرکزی حراست توانیر و حراست کل استان گیلان ، مهندس محمد علی صداقت طی مراسمی بعنوان مدیر دفتر حراست و امور محرمانه این شرکت منصوب شد .

 به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی  توزیع نیروی برق استان گیلان، این انتصاب طی مراسمی با حضور مصطفی صاحبی ریاست حراست کل استان گیلان ، سید محمد محبی مدیر کل دفتر مرکزی حراست توانیر ، محمد خورشیدی معاون حفاظت فناوری اطلاعات مرکز حراست وزارت نیرو ، عبداله کریمیان مشاور مدیرکل دفتر مرکزی حراست توانیر ، دکتر هنرمند مدیرعامل ، اعضاء هیئت مدیره و جمعی از معاونین و مدیران در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد .

در ابتدای این مراسم دکتر محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان  ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه درخصوص فعالیتها و عملکرد  این شرکت مطالبی را ارئه داد  و ضمن تبریک به مهندس محمد علی صداقت  از زحمات مهندس علی فلاح تشکرو قدردانی کرد .

سپس مصطفی صاحبی ریاست حراست کل استان ضمن تشکر از زحمات مهندس علی فلاح و تبریک به مهندس محمد علی صداقت بیان داشت : انتخاب نیروهای حراست برای سازمان ها با توجه به حساسیت های موجود با دقت و بررسی های فراوان با اولویت نیروهای موجود در سازمان ها انجام می شود .

وی اظهار داشت :  حراست های سازمان ها دارای قابلیتهای  زیادی می باشند و از آن جمله می توان به مبارزه با فساد در سازمان و مقابله با عوامل تهدید کننده و همراهی با  ارگا نهای نظامی و انتظامی  اشاره کرد .

مصطفی صاحبی  خاطر نشان کرد : دشمنان اسلام با ایجاد تحریم ها در حوزه اقتصادی سعی دارند با دامن زدن به مشکلات موجود موجب تضعیف روحیه مردم شوند و با این کار و ایجاد اغتشاش در کشور به نظام اسلامی ایران صدمه بزنند و در همین راستا  نیز واحد های حراست می بایست با هوشیاری و دوری از هرگونه حاشیه با اقتدار در کنار سایر بخشهای مدیریتی در جهت رفع مشکلات موجود تلاش کنند و با ارائه خدمات مطلوب و به موقع به مردم موجبات رضایت آنان را فراهم و از بروز هرگونه مشکل در صنعت برق جلوگیری کنند .

سپس محمد خورشیدی معاون حفاظت فناوری اطلاعات مرکز حراست وزارت نیرو با بیان روایات اسلامی درخصوص مدیرموفق از دیدگاه معصومین (ع) گفت : بر اساس آموزه های دینی مدیر موفق کسی است که همواره وضعیت گذشته و موجود را بررسی و برای آینده برنامه ریزی داشته باشد و با بهره مندی از فضای سالم مجازی در پیشبرد اهداف سازمانی اقدام کنند .

وی خاطر نشان کرد : با توجه به هجمه های دشمن و تبلیغات گسترده ای که بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت می گیرد لازم است که شرکت های زیر ساختی مانند شرکت توزیع برق گیلان که تامین برق پایدار را در استان برعهده دارد  ،  با کار جهادی در جهت خدمات مطلوبتر به مردم شریف استان تلاش نماید و برای تحقق این امر نیز طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ( مدظله) باید امنیت در حوزه های زیر ساختی تامین شود و با توجه به رهنمود های ایشان وظیفه حراست های سازمان ها در این زمینه بسیار مهم است .

در ادامه عبداله کریمیان مشاور مدیرکل دفتر مرکزی حراست توانیر اظهار داشت : یکی از افتخارات صنعت برق بهره گیری از همکارانی است که در ۸ سال دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند و در مکتب جبهه و جنگ پرورش یافته و روحیه ایثارگری در آنها تقویت شده است .

وی گفت : در دوران ستم شاهی با انعقاد قراردادهای ننگین بخشهای زیادی از خاک کشور عزیزمان به بیگانگان واگذار شد ولی در جنگ تحمیلی رزمندگان سرافراز ایران اسلامی با ایثار و رشادتهای خود اجازه ندادند تا یک وجب از خاک ایران به دست دشمن بیوفتد و امروزه نیز صنعت برق یک جبهه در امر خدمات رسانی بوده که هدف آن تامین برق پایدار برای مشترکین است که بایستی الارقم همه مشکلات با تلاش مضاعف تمامی همکاران در جلب رضایت مشترکین اقدام کنیم و در انجام وظایف محوله سازمانی کوشا باشیم   . 

سپس سید محمد محبی مدیر کل دفتر مرکزی حراست توانیر با تاکید بر اهمیت برادری و برابری و استفاده از خرد جمعی و امانتداری و درستکاری  در انجام امور محوله سازمانی اظهار داشت : از آنجایی که صنعت برق یک صنعت زیر ساختی و مهم می باشد می بایست همه ما با همدلی و هم فکری تلاش کنیم تا به دور از هرگونه سیاست زدگی با تامین برق پایدار وظیفه سازمانی خود را که همان ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشترکین است به انجام رسانیم زیرا با انجام صحیح و درست اهداف سازمانی جلب رضایت مشترکین که بزرگترین پشتوانه حکومت اسلامی است تامین می شود و با رفع موانع و شناسایی نقاط ضعف و رفع آن می توان دشمنان اسلام را از اهداف شومی که دارند ناامید کرد و یکی از بخشهای مهم سازمان که میتواند در این امر نقش آفرینی کند  واحد حراست است که با حمایت های مدیریت سازمان و سایر بخش های سازمانی رسیدن به اهداف متعالی خدمتگزاری به مردم شریف استان  دست یافتنی خواهد بود  و موجب رضایت خداوند متعال نیز می شود .

در ادامه مهندس علی فلاح مدیر سابق دفتر حراست این شرکت ضمن قدردانی از همکاران خود ، همدلی و آرامش در اجرای کارها را سرلوحه کار این دفتر دانسته و از همکاری ارزنده مدیران ارشد شرکت  با دفتر حراست در خصوص دستیابی به اهداف تعیین شده تشکر کرد و ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای دفتر حراست و امور محرمانه ، برای مهندس محمد علی صداقت آرزوی موفقیت در مسئولیت جدید را از خداوند متعال خواستار شد .

مهندس محمد علی صداقت نیز ضمن تشکر از تلاش های مدیر سابق دفتر حراست ، هدف خود را مطابق سیاستهای اصلی سازمان و شرکت توانیر اعلام کرد و بهره مندی از صداقت و پاک دستی را برای رسیدن به اهداف سازمانی ضروری دانست و گفت : برای رسیدن به حراستی توانمند از تمامی ظرفیتهای موجود استفاده  خواهد شد در این مسیر نیز از راهنمایی ها ی ارزنده مدیران و مسئولین حراست وزارت نیرو و توانیر و همفکری و رهنمود های تمامی همکاران  شرکت خصوصا مدیر سابق دفتر حراست  بهره مند خواهد شد   . در پایان این مراسم تقدیر نامه ها و احکام صادره توسط مدیر دفتر روابط عمومی شرکت قرائت و توسط مسئولین حاضر در جلسه به نامبردگان اهدا ء شد .