افزایش تعداد بیمه شدگان گروه مشاغل آزاد
افزایش تعداد بیمه شدگان گروه مشاغل آزاد
مدیر کل تامین اجتماعی گیلان با اعلام این خبر گفت:حدود نیمی از 1200 بیمه شده جدید گروه مشاغل آزاد تامین اجتماعی گیلان در مهرماه سالجاری را بانوان تشکیل میدهند .

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه در پایان مهرماه سالجاری تعداد بیمه شدگان اصلی تحت پوشش با ۱/۵ درصد رشد نسبت به ابتدای سال به ۴۲۸۱۱۴ نفر رسیده است افزود : با صدور ۶۷۷ حکم مستمری جدید در این ماه ، تعداد مستمری بگیران تحت پوشش نیز به ۱۳۸۴۹۸ نفر رسیده است .

حسین نژاد  همچنین از افزایش تعداد بیمه شدگان گروه مشاغل آزاد و استقبال شهروندان از این فرصت برای پوشش بیمه ای خبر داده و خاطر نشان ساخت بیش از ۱۲۰۰ نفر تنها در مهرماه امسال با انعقاد قرار داد در این حوزه ، به بیمه شدگان تامین اجتماعی گیلان پیوسته اند .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان یادآور گردید که حدود نیمی از بیمه شدگان جدید در این گروه را زنان تشکیل میدهند به گونه ای که تنها ۵۶۵ نفر در زمره بیمه زنان خانه دار طی این مدت به جرگه بیمه شدگان ملحق گردیده اند .

علی حسین نژاد خاطر نشان ساخت با تغییرات آماری شکل گرفته در مهرماه امسال مجموع افراد تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان با احتساب افراد تبعی بیمه شدگان و مستمری بگیران از یک میلیون و دویست و چهل و پنج هزار نفر به یک میلیون و دویست و پنجاه و هفت هزار نفر رسیده است .

وی با اشاره به طرح گسترده ۳۰۷۰ و توسعه خدمات غیرحضوری سازمان ، از تمامی کارفرمایان ، بیمه شدگان و مستمری بگیران خواست تا با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی http://eservices.tamin.ir  از بستر فراهم شده استفاده نموده و بدون مراجعه به شعب خدمات مورد نیاز خود از قبیل درخواست تعویض دفترچه درمانی ، ثبت نام افراد تبعی ، ابلاغ احکام مطالباتی و … را دریافت نمایند .