انتخاب و تقدیر از اداره کل بهزیستی گیلان بعنوان دستگاه اجرایی برتر استان
انتخاب و تقدیر از اداره کل بهزیستی گیلان بعنوان دستگاه اجرایی برتر استان
نماینده عالی دولت در گیلان گفت: همه دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند تا در تمامی بخشها با خدمت رسانی موثر، رضایت مردم جلب شود.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان _اسدالله عباسی عصر (چهارشنبه) در جشنواره استانی شهید رجایی و آئین تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت بویژه رجایی و باهنر و شهیدان انصاری و نورانی، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌ها و علل ماندگاری شهید رجایی مردمی بودن این شهید بزرگوار بود او که خود را خادم مردم می دانست و برای رضایت آنان و خداوند تلاش می کرد و به همین دلیل رضایت مردم باید اولویت ما باشد.

استاندار گیلان افزود: دشمنان طی سال جاری توطئه های زیادی برای ایجاد اغتشاش در کشور انجام دادند اما مردم ما نقشه های شوم آنان را می‌دانند و اعتنایی به هجمه تبلیغاتی گسترده دشمنان نداشته و ندارند و ما باید قدردان این ملت باشیم.

وی ادامه داد: از سویی در برهه کنونی افتخار ما آن است که در دولتی خدمت می کنیم که از سوی مقام معظم رهبری با افتخار مدال تشویق و تمجید دریافت کرد و رئیس محترم جمهوری این دولت مردمی است، باید رضایتمندی ارباب رجوع و مردم در اولویت دستگاههای اجرایی باشد.

استاندار گیلان اضافه کرد: البته علاوه بر رضایت مردم، باید در حوزه بهره‌وری، افزایش کارآیی تولید و سرعت کار و تولید نیز تلاش و در این بخشها پیشرفت قابل توجهی داشته باشیم که به طور حتم همه این امور باعث رضایتمندی مردم و ارتقا آن می شود.

*در برابر مردم خاضع و فروتن باشیم

استاندار گیلان بیان کرد: وقتی در کنار مردم قرار می‌گیریم باید خاضع و فروتن باشیم چون همه ما خادم ملت هستیم و از سوی دیگر باید انتقادات و نقدها را شنیده و به شایعات و شبهات پاسخ دهیم و عملکرد خود را شفاف و مشخص در معرض دید و قضاوت مردم قرار دهیم.

عباسی با تاکید به دستگاه های اجرایی در خصوص تهیه عملکرد دوسالانه خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها باید عملکردهای دوساله خود را آماده و بروز رسانی کنند ضمن آنکه وضعیت مصوبات سفر رییس محترم جمهوری نیز با آمار و ارقام سریعتر مشخص شود.

در این آئین، ۱۲ دستگاه اجرایی استان گیلان در شاحصه های ملی و محورهای استانی با اهدای لوح و تندیس برگزیده و از سوی دکتر عباسی استاندار تجلیل شدند.

اداره کل بهزیستی گیلان ، شرکت برق منطقه‌ای، گمرکات، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل بنادر و دریانوردی، بیمه سلامت، ثبت احوال، آموزش فنی و حرفه ای، راه آهن شمال، اقتصاد و دارایی، بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی در بخشهای مختلف به عنوان دستگاه های برتر استان گیلان انتخاب شدند.

همچنین فرمانداران شهرستان های فومن، ماسال و رودبار به عنوان برترین فرمانداران گیلان انتخاب شدند.

  • منبع خبر : بهزستی گیلان