اطلاعات مکانی نقشه های تاسیسات آبرسانی روستایی شهرستان فومن در سامانه GIS ثبت شد.
اطلاعات مکانی نقشه های تاسیسات آبرسانی روستایی شهرستان فومن در سامانه GIS ثبت شد.
وحید مهجور از اهمیت زیاد ثبت این اطلاعات برای شستشوی شبکه های روستایی و همچنین دستیابی سریع به نقشه های خطوط آبرسانی و تاسیسات در زمان بروز حوادث احتمالی،خبرداد.

به گزارش رشتستان به نقل از  دفتر روابط عمومی و آموزش های همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان،وحید مهجور گفت: پس از تهیه نقشه اطلاعات مکانی شبکه و خطوط انتقال تاسیسات آبرسانی شهری فومن در سامانه GIS در سال ۹۸، بعد از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، در ۴ ماه گذشته با تلاش کارکنان این امور با دستیابی به نقشه های قدیمی از شبکه و خطوط انتقال تاسیسات روستایی، اقدامات خوبی در راستای ثبت اطلاعات مکانی در سامانه GIS با قابلیت مشاهده در بستر گوگل ارت با فرمت KML انجام شده است.

مدیر  امور آفای فومن افزود: ثبت این اطلاعات برای شستشوی شبکه های روستایی و همچنین دستیابی سریع به نقشه های خطوط آبرسانی و تاسیسات در زمان بروز حوادث احتمالی، اهمیت زیادی دارد.

وی ضمن ابراز امیدواری برای تکمیل این اطلاعات تا پایان سال جاری خاطرنشان کرد: آخرین اطلاعات شبکه توزیع آب شهری فومن و شیرهای تخلیه باز شده در برنامه شستشوی شبانه، تا پایان آبان ماه سال ۹۹ در بستر گوگل ارت با فرمت KML قابل مشاهده است.