برگزاری ششمین دوره ی انتخابات نظام پرستاری استان گیلان
برگزاری ششمین دوره ی انتخابات نظام پرستاری استان گیلان
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و رئیس هیئت اجرایی با حضور و نظارت بر صندوق ثابت در مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) شهرستان رشت از برگزاری ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری استان گیلان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ دکتر عقیل قلی‌پور – معاون درمان دانشگاه و رئیس هیئت اجرایی ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری استان گیلان اظهار داشت: صبح جمعه ۷ مهرماه به طور همزمان در سراسر کشور، ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره‌های سازمان نظام پرستاری استان گیلان با حضور دکتر محمد تقی آشوبی – رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از ساعت ۷صبح آغاز و لغایت ۲۰ شب  ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه در حوزه انتخابی شهرستان رشت و حومه ، شعبه اخذ رای ثابت در محل سالن اجتماعات مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) رشت دایر می باشد یاد آور شد: با توجه به گستردگی شهرهای تحت پوشش  حوزه انتخاباتی  ۴ صندوق سیار هم جهت اعزام  برای آن دسته از همکاران کادر پرستاری که به دلیل پوشش شیفت کاری امکان حضور در شعبه ثابت را ندارند در نظر گرفته شد.
رییس هیات اجرایی انتخابات نظام پرستاری استان تصریح کرد: در حوزه های انتخاباتی استان گیلان  ۱۴۶ نفر به رقابت می پردازند که از هر حوزه ۹ نفر و درمجموع ۵۴ نفر منتخب می شوند.
وی افزود: تمامی اعضا کادر پرستاری شاغل در مراکز آموزشی درمانی بیمارستان ها به منظور دادن رای، در صورت  داشتن اصل کارت عضویت نظام پرستاری می توانند در انتخابات شرکت کنند و کارت نظام پرستاری در زمان اخذ رای دریافت و از طریق سازمان نظام پرستاری پس از اتمام انتخابات، عودت داده می شود.
گفتنی است دکتر آشوبی با حضور در حوزه‌های انتخابی شرق گیلان، ضمن خداقوت به عوامل اجرایی، روند برگزاری این انتخابات را مورد بازدید قرار داد.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان