پیام مدیرکل بنیاد شهید به مناسبت روز جانباز
پیام مدیرکل بنیاد شهید به مناسبت روز جانباز
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گیلان بمناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز پیامی صادر کرد.

به گزارش  پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید ایثار گیلان، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارم شعبان مصادف با سالروز میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) به عنوان روز جانباز نامگذاری شده است.
حضرت عباس(ع) بزرگ جانباز تاریخ انسانیت، صحنه کربلا را تجلی گاه ایثار و جانبازی نمود و نقش زیبای ایثار و از خودگذشتگی را در حافظه بشریت حک نمود. جانبازان سرافراز ایران اسلامی نیز با تاسی از علمدار کربلا ایثارگری ها و جانفشانی های زیادی چه در صحنه های ۸ سال جنگ تحمیلی و چه بعد از آن در جامعه انجام داده اند و با عهدی که با امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسته اند، استوارند.
بی شک افتخار مقام جانبازی تنها نصیب انسان های پاکی می شود که هدفشان رضای الهی است و برای رسیدن به آن از هستی و جان خویش نیز گذشته اند و یقینا دلاوری ها و ایثارگری های جانبازان هیچگاه از یاد مردم قدرشناس ایران اسلامی نخواهد رفت.
اینجانب بعنوان خادم خاندان بزرگ ایثارگران فرارسیدن ولادت خجسته اسوه وفاداری،ایثار و شجاعت،باب الحوائج حضرت ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز را به مردم ایران به ویژه جانبازان رشید و پرافتخار و سرافراز استان گیلان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض مینمایم و آرزوی تندرستی،عافیت،عزت و توفیق همه اقشار ایثارگران را از خداوند منان خواستارم پیروز وسربلند باشید. آمین یارب العالمین

عبداله پاکاری
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گیلان
  • منبع خبر : بنیاد شهید گیلان