استانداردهای مدیریتی شرکت گاز استان گیلان با موفقیت تمدید شد
استانداردهای مدیریتی شرکت گاز استان گیلان با موفقیت تمدید شد
مراسم اختتامیه ممیزی مراقبتی استانداردهای مدیریتی استقرار یافته در شرکت گاز استان گیلان برگزار و استانداردهای مذکور برای یک دوره دیگر تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در مراسم اختتامیه ممیزی استانداردهای مدیریتی، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت از ممیزان به جهت نگاه حرفه ای به بخش های مختلف شرکت گاز تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به روند ارتقاء سطح کیفی خدمات در شرکت گاز، اظهار داشت: گاز گیلان در زمینه های کیفی روند رو به رشدی داشته و امیدواریم با تقویت نقاط قابل بهبود، در جهت رسیدن به اهداف کلان شرکت و جلب حداکثری رضایتمندی مشترکین گرامی گام های بلندتری برداریم.

در ادامه تیم ممیزی از میزبانی و هماهنگی شرکت گاز و مسئولین سیستم های مدیریتی تشکر کرده و به بیان نقاط قوت و فرصت های بهبود در استانداردهای ۹۰۰۱:۲۰۱۵، ۱۰۰۰۲:۲۰۱۵، ۱۰۰۰۴:۲۰۱۸، ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵، ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸، ۱۰۰۱۵:۲۰۱۹ و ۵۰۰۰۱:۲۰۱۸ پرداختند.

ممیزان در گزارش نهایی خود، ضمن قدردانی از تفکر سیستمی مدیریت ارشد و پرسنل شرکت گاز، فرهنگ سازمانی و توسعه رویکرد فرایندی در سازمان را از نقاط قوت گاز گیلان عنوان کردند.

ایشان اقداماتی همچون توسعه شایستگی ها منطبق بر الزامات استاندارد، بهبود در فرایندهای محیط زیست و برنامه ریزی آموزشی جهت بهره برداری از الزامات قانونی را از جمله فرصت های بهبود شرکت معرفی کردند.

در پایان بر اساس جمع بندی صورت گرفته، نگهداشت و اجرای مطلوب استانداردهای جاری شرکت گاز گیلان تایید و ایزو های مذکور برای یک دوره دیگر تمدید شد.

  • منبع خبر : گاز گیلان