احترام به خانواده شهداء و ایثارگران و حفظ کرامت آنها، حداقل کاری است که می توانیم در قبال آنان انجام دهیم.
احترام به خانواده شهداء و ایثارگران و حفظ کرامت آنها، حداقل کاری است که می توانیم در قبال آنان انجام دهیم.
جلسه شورای مشورتی ایثارگران برگزار شد.

به گزارش رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ فرماندار رشت با بیان اینکه همه ما در قبال خانواده شهداء و ایثارگران، باید پاسخگو باشیم، تصریح کرد: باید در مقام عمل، ارادت خود را به شهداء و ایثارگران ثابت نماییم.مهندس علی فتح اللهی در جلسه شورای مشورتی ایثارگران با بیان اینکه بدون شک همه ما مدیون شهداء و ایثارگران هستیم، افزود:  همه ما در زبان به این موضوع اقرار به این موضوع معترف هستیم اما باید در مقام عمل، ارادت خود را به جامعه ایثارگران ثابت نماییم.

وی با تاکید بر اینکه باید در قبال شهداء پاسخگو باشیم، اظهار داشت: احترام به خانواده شهداء و جامعه ایثارگران و حفظ کرامت آنها، حداقل کاری است که می توانیم در قبال آنان انجام دهیم.

فرماندار رشت با بیان اینکه شخصاً از تمامی یادمان های شهدای گمنام شهرستان رشت بازدید نمودم، افزود: در همین راستا مبلغ ۶۰۰میلیون تومان برای احداث یادمان های شهدای گمنام مسکن مهر، پارک ملت و مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان جهت مرمت و بازسازی گلزارهای شهدای رشت و سنگر اختصاد یافته است.

مهندس فتح اللهی با اشاره به کاهش ۱۲ درصدی میزان اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان رشت در قیاس با سال گذشته، تصریح کرد: با این وجود، در زمینه اعتبار تخصیص یافته جهت پروژه های عمرانی حوزه ایثار و شهادت، شاهد رشد بوده ایم.

وی با تاکید بر لزوم توجه جدی به برنامه ریزی فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل های جدید، ادامه داد: در همین راستا مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان جهت بازسازی و ساخت یادمان های شهداء و مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان در راستای بازسازی تابلوهای شهداء در سطح روستاهای شهرستان رشت، اختصاص داده شده است.