پس از سیل فومن یک هزار و ۱۰۰ فقره انشعاب روستایی شستشو شد
پس از سیل فومن یک هزار و ۱۰۰ فقره انشعاب روستایی شستشو شد
مدیر امور آبفای فومن گفت: با اعلام فرمانداری فومن، جلسه ای با موضوع بررسی مشکلات و اقدامات صورت گرفته در زمینه سیلاب اخیر در روستاهای شهرستان فومن با حضور رئیس دادگستری شهرستان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری و معاونین مدیران کل دستگاههای اجرایی استان در فرمانداری فومن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ وحید مهجور مدیر امور آبفای فومن تصریح کرد: در این جلسه فرماندار شهرستان فومن ضمن تشکر از همراهی تمامی دستگاههای اجرایی استانی و شهرستانی در زمینه اقدامات صورت گرفته برای حل مشکل سیل زدگان، خواستار دقت بیشتر در اجرای وظایف و انجام الزامات اداری و اجرایی در زمینه های مختلف جهت حفظ منافع مردم شد.

سپس بهروزی فر نماینده مردم شریف فومن در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه در شرایط فعلی همراهی متولیان در خدمات رسانی به مردم، آرامش را به آنها باز خواهد گرداند، ضمن تقدیر از تلاشهای همه دستگاهها در حضور به موقع در کنار مردم، خواستار تسریع در رفع خسارات و بازسازی اماکن و تاسیسات زیر بنایی آسیب دیدگان از سوی آنها شد .

مازیار غلام پور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای گیلان نیز اظهار داشت: از زمان اعلام حادثه سیلاب، اکیپ های امدادی آب و فاضلاب شهرستان فومن به سرعت به محل اعزام شدند و ضمن بررسی جوانب موضوع با شناسایی حوادث خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب ، نسبت به رفع آن اقدام نمودند.

همچنین علی موحدی مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت نیز در ادامه جلسه یادآور شد: باتوجه به بازدیدهای میدانی صورت گرفته، از زمان وقوع سیلاب تا کنون حدود ۱۵ فقره حادثه در شبکه توزیع و ۵ مورد حادثه در خطوط انتقال توسط اکیپ های اتقافات امور فومن مرتفع شده است، ضمن اینکه حدود یک هزار و ۱۰۰ فقره انشعاب در روستاهای گشت رودخان، سید سرا، کمال محله و تنگدره شستشو و در مدار بهره برداری قرار گرفته است.

وی افزود: هم اکنون تمامی روستاها آبدار شده اند و خدمات رسانی به روستاهای سیل زده تا ایجاد روند پایدار در تاسیسات آبرسانی همچنان ادامه خواهد داشت تا در حداقل زمان ممکن به نتیجه مطلوب برسیم.

 

  • منبع خبر : آب و فاضلاب گیلان