از ورود کارکنانی که تا کنون یک دز واکسن کرونا دریافت نکرده اند به داخل ادارات جلوگیری می شود
از ورود کارکنانی که تا کنون یک دز واکسن کرونا دریافت نکرده اند به داخل ادارات جلوگیری می شود
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرد؛ از اول آبان ماه سال جاری ، از ورود کارکنانی که تاکنون حداقل یک دز واکسن کرونا دریافت نکرده اند جلوگیری می شود.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا ) ؛  دکتر عباس صدیقی نژاد-  معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به محدودیت حضور اینگونه  از کارکنان در محل کار، اظهار داشت : بنابر بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، تمامی کارمندان دولت ملزم به تزریق واکسن کرونا می باشند و از اول آبان ماه سال جاری از حضور کارمندانی  که حداقل یک دز واکسن کرونا را دریافت نکرده اند،  به داخل  ادارات جلوگیری می شود.

وی در ادامه افزود ؛ این بخشنامه تمامی دستگاه های اجرایی و ادارات را ملزم به پیگیری جدی در خصوص واکسیناسیون کارکنان کرده است و همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی توسط کارکنان الزامی است.

دکتر صدیقی نژاد  در پایان با اشاره به  لغو دور کاری کارکنان، تاکید کرد؛ در شرایط فعلی تمامی کارکنان باید به صورت منظم و تمام وقت در محل کار حضور یابند.

  • منبع خبر : دانشگاه علوم پزشکی گیلان