پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان بمناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی
پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان بمناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی
سلام بر آزاد مردانی که صبورانه رنج اسارت را تحمل نموده و با سرافرازی ، همچون کبوترانی رسته از بند، به آغوش میهن بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان ؛ زینب اکبرزاده – مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گیلان طی پیامی سالروز ورود آزادگان به مهین اسلامی را تبریک گفت. شرح متن پیام :

بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است، روز سراسر افتخاری که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یاد آور ایامی است پر از شور و شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی که عطر شهیدان را با خود داشتند. عزیزانی که صبورتر از سنگ صبور و راضی‏ترین کسان به قضای الهی بودند. «آزاده» نامیده شدند چون از قید نفس و نفسیات رهایی یافته بودند و با تحمل سخت ترین شرایط و شدیدترین تنگناها و مضایق از باورهای دینی و انقلابی خویش در وفاداری به انقلاب و آرمان های امام راحل دست بر نداشتند و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آزموده ترین فرزندان این ملتند.

افتخاری است که در گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، ضمن تبریک به غیورمردانی که با استقامت و پایمردی در هدف و وفای به عهد با روح خدا حماسه جاوید آفریدند، از صبر و استقامت دلیرانه آزادگان سرافراز شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در ایام پرافتخار آزادگی و همچنین تلاش های مجدانه این عزیزان در امر سقایی به مردم شریف استان تقدیر و تشکر نمایم .

امیدوارم تاریخ پر افتخار گذشته روشنگر راه آیندگان باشد و فضای معنوی که مدنظر امام و اولیای معزز دین مبین اسلام بوده است بتدریج در همه جوامع اسلامی حاکم گردد.

از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای تمامی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، سلامتی و عزت مسئلت می نمایم .

مازیار علی پور

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل

شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

 

 

 

 

 

 

  • منبع خبر : آب و فاضلاب گیلان