افزایش ۲۵۵ درصدی ورود مسافر به گیلان
افزایش ۲۵۵ درصدی ورود مسافر به گیلان
سرهنگ مجید رسول‌زاده از افزایش ۲۵۵ درصدی ورود مسافر به این استان خبر داد.

به گزارش رشتستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ معاون اجتماعی پلیس گیلان از ورود بیش از ۸۴۴ هزار خودرو از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس به گیلان خبر داد و گفت: ورود مسافر به این استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۵۵ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ مجید رسول‌زاده با بیان اینکه پلیس برای انجام ماموریت‌های ذاتی و اساسی خود که تامین نظم و امنیت شهروندان و مسافران نوروزی ست، در آماده باش کامل است افزود: پلیس گیلان برای تسهیل سفر‌های نوروزی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران از تمامی ظرفیت‌های انتظامی، ترافیکی، پلیس‌های تخصصی، رده‌های اجرایی و کارکنان ستادی استفاده می‌کند.

وی به رانندگان توصیه کرد حین رانندگی از عجله و شتاب خودداری کرده و با احترام به قوانین و مقررات از بروز هرگونه حوادث تلخ و جبران ناپذیر جلوگیری کنند.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با اعلام اینکه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات شهروندان و مسافران است تصریح کرد: دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) نیز در این ایام آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات هموطنان در رابطه با عملکرد کارکنان پلیس است.