بسته شدن پرونده سارق با ۲۶ فقره سرقت
بسته شدن پرونده سارق با ۲۶ فقره سرقت
سردار ملكي به معرفي سارق 34 ساله با تكميل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي اشاره كرد و بيان داشت: سارق روانه زندان شد.
 فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق منزل و انباری منازل روستایی با ۲۶ فقره سرقت در شهرستان رودسر خبر داد.

سردار “عزیزاله ملکی” گفت:  نقش مشارکت‌های مردمی را برای حفظ امنیت اجتماعی پایدار و ارتقاء آن در جامعه بسیار مهم قلمداد کرد و اظهار داشت: آگاهی‌بخشی، آموزش و بالا بردن دانش انتظامی مردم از جمله اقدامات مهم پیشگیرانه است که می‌تواند در کاهش وقوع جرایم نقش بسزایی داشته باشد.

وی در ادامه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و انباری منازل روستایی در بخش رحیم‌آباد شهرستان رودسر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان اذعان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی رودسر با بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های صورت گرفته و تعقیب سرنخ‌های به دست آمده، رد یک متهم را در این پرونده‌ها به دست آورده و پس از تحقیقات شبانه‌روزی محل سکونت وی را پیدا کردند.

این مقام ارشد انتظامی از دستگیری متهم مورد نظر با تعقیب و مراقبت‌های انجام شده خبر داد و افزود: این فرد در تحقیقات پلیس به ۲۶ فقره سرقت منزل و انباری منازل روستایی در بخش رحیم‌آباد شهرستان رودسر اعتراف کرد.

سردار ملکی به معرفی سارق ۳۴ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی اشاره کرد و بیان داشت: سارق روانه زندان شد.

وی در پایان با اعلام اینکه وقوع سرقت به لحاظ تبعات آن در جامعه که موجب پایین آمدن احساس امنیت می‌شود، اهمیت ویژه‌ای دارد خاطرنشان کرد: پلیس برای ارتقاء امنیت و احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند

  • منبع خبر : پایگاه خبری پلیس ایران