آیین اختتامیه جشنواره تئاتر گیلان با حضور اعضای شورای شهر و شهردار رشت برگزار شد
آیین اختتامیه جشنواره تئاتر گیلان با حضور اعضای شورای شهر و شهردار رشت برگزار شد
آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر گیلان با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار رشت به همت سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در تئاتر شهر سردار جنگل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشستان به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر گیلان که از ۲۳ آبان ماه جاری آغاز شد امروز ۲۵ آبان ۱۴۰۲ با حضور علیرضا تاج شهرستانی، نادر حسینی، سید حسین رضویان، سید شمس شفیعی و محسن سماکچی اعضای شورای اسلامی شهر و رحیم شوقی شهردار در تئاتر شهر سردار جنگل و با معرفی آثار برتر برگزار شد.

تعداد ۱۲ اثر به بخش صحنه ای و خیابانی (میدانی) سی و پنجمین جشنواره تئاتر گیلان راه یافتند که از ۲۳ تا ۲۵ آبان ماه جاری در تئاتر شهر سردار جنگل، تماشاخانه نارون، تالار مرکزی و پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت به روی صحنه رفتند.

رونمایی از کتاب «دونده تنها» نوشته رضا میرمعنوی هنرمند گیلانی از دیگر بخش های اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر گیلان بود که به همت انجمن هنرهای نمایشی گیلان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

رضا میرمعنوی متولد یکم فروردین ماه سال ۱۳۲۹ دارای دکتری هنرهای نمایشی و مدرس دانشگاه در رشته سینما، تئاتر و دارای یک آموزشگاه درجه یک بازیگری و مفتخر به دریافت مدرک درجه یک هنری کشور است و تاکنون کتاب های «سیمای تئاتر گیلان» و «سیمای تئاتر رشت» را به رشته تحریر در آورده است.

  • منبع خبر : شهرداری رشت