آئین تقدیر از بانوان شاغل در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان برگزار شد
آئین تقدیر از بانوان شاغل در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان برگزار شد
به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت هفته مقام زن آئین تقدیر از بانوان شاغل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان : این آئین با حضور سرپرست منطقه ، مجتبی شکوری ، حجه الاسلام حضرت حجت ، امام جماعت ستاد ، جمعی از مسئولین و بانوان شاغل از ستاد و نواحی انجام شد .

مجتبی شکوری ، سرپرست شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ایشان را الگویی برای تمام بانوان دانسته و افزود : «حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی بی بدیل برای تمام زنان آزاده جهان است و بانوان باید سیره علمی و عملی ایشان را الگو قرار داده و در زندگی خود بکارگیرند . »

وی در ادامه به نقش زن در اجتماع، خانواده و محیط کار اشاره کرد و گفت : « بانوان این شرکت پا به پای سایر مردان فعالیت دارند ودر پشبرد اهداف این شرکت بسیار موثر عمل می کنند که این مایه افتخار است . »

سرپرست تامین سوخت استان همچنین با اشاره به وضعیت برودت هوا و قطعی گاز ، توصیه هایی برای مصرف بهینه انرژی و گاز در محل کار و منزل داشته و افزود : « وظیفه همه ماست که همچنان که در محیط کار الگوهای مصرف درست  را رعایت می کنیم در منزل نیز پیرو باشیم تا  بتوانیم پیک مصرف را پشت سر بگذاریم . »

در ادامه آئین نیز حجت الاسلام حضرت حجت ، امام جماعت ستاد ، ضمن تبریک این روز به تشریح ابعاد متفاوت سیره حضرت فاطمه زهرا ( س ) پرداخت و گفت : « خداوند در سوره کوثر مسئله مادر بودن حضرت فاطمه زهرا (س) را خاطرنشان فرمودند که ۱۱ امام از دامان ایشان هستند و رهنمودهای آنان جامعه انسانی را در مسیر درست آن قرار داده است  . »

در پایان این آئین از کلیه بانوان شاغل در شرکت ، با اهدای لوح تقدیر مزین به امضای سرپرست  منطقه و هدایایی تجلیل و تکریم به عمل آمد.

  • منبع خبر : شرکت نفت گیلان