بازدید معاون فرهنگی ودانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از دانشکده پردیس بین الملل _ بندر انزلی
بازدید معاون فرهنگی ودانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از دانشکده پردیس بین الملل _ بندر انزلی
معاون فرهنگی ودانشجویی به همراه مدیران و روسای ادارات این معاونت از دانشکده پردیس بین الملل دوشنبه شانزدهم اسفندماه بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ دکتر فردین مهرابیان- معاون فرهنگی و دانشجویی به همراه مدیران و روسای ادارات این معاونت، دوشنبه شانزدهم اسفندماه ، از دانشکده ‏‎پردیس بین الملل بازدید و از نزدیک، وضعیت دانشجویان را در بخش‌های مختلف سلف سرویس، سالن ورزشی، کتابخانه، محل فعالیت نهادهای دانشجویی و…مورد بررسی قرار دادند.
در بازدید معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان که به منظور بررسی و رفع مشکلات حوزه فرهنگی و دانشجویی دانشکده پردیس انجام شد، این مقام مسوول با حضور در سلف سرویس دانشکده از نزدیک با دانشجویان دیدار و گفت و گو کرد.

در حاشیه این بازدید نشستی با حضور رییس و معاونین دانشکده، نیازها و مسایل دانشجویان مطرح شد و حاضرین در این نشست در خصوص مباحث مختلف مطرح شده به تبادل نظر پرداختند.
دکتر فردین مهرابیان ضمن تقدیر از تلاش های ریاست و معاونین این دانشکده، خاطر نشان کرد: که با رفع کمبودها، بیش از پیش شاهد توسعه فرهنگی وآموزشی در این دانشکده خواهیم بود.
گفتنی است؛ در پایان حضور معاون فرهنگی دانشگاه در این دانشکده، به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، از چند پرسنل که از خانواده های معظم شهداء و جانبازان سرفراز بودند، نیز تقدیر شد.

  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان