۴۰۰۰ فرهنگی شهرستان رشت واکسینه شدند
۴۰۰۰ فرهنگی شهرستان رشت واکسینه شدند
فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه 15000 فرهنگی در شهرستان داریم که باید واکسینه شوند، ادامه داد: تاکنون 4000 فرهنگی در نواحی یک و دو شهرستان رشت واکسینه شده‌اند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رشت، علی فتح‌اللهی امروز در جلسه شورای آموزش و  پرورش شهرستان رشت که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: بزرگترین مشکل جوامع عدم مدیریت واحد شهری است که مشکلاتی ایجاد می‌کند؛ دستگاه‌های خدمات‌رسان نظیر فرهنگی، آموزشی، ورزشی، نیروی انتظامی و پلیس راهور و… زیرمجموعه شهرداری هستند.
فرماندار شهرستان رشت افزود: شهرداری‌ها و دستگاه‌های خدمات‌ رسان باید یک کارگروه دائمی را تشکیل دهند و مباحث مربوط به ساختمان‌های آموزشی به صورت کارشناشی مطرح شود همچنین هر چقدر که می‌توانیم باید پروانه اخذ کنیم؛ مشکلات عدم سند هم بررسی شود تا موانع صدور سند برطرف شود.
فتح‌اللهی گفت: باتوجه به اهمیت جایگاه آموزش و پرورش، فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیار مهم هستند امیدوارم با تلاش‌هایی که در حال انجام است بتوانیم هر چه سریع‌تر واکسیناسیون آنان را به انجام برسانیم.
وی با بیان اینکه ۱۵۰۰۰ فرهنگی در شهرستان داریم که باید واکسینه شوند، ادامه داد: تاکنون ۴۰۰۰ فرهنگی در نواحی یک و دو شهرستان رشت واکسینه شده‌اند.
فرماندار شهرستان رشت خاطرنشان کرد: در بازدیدی که از برخی مدارس صورت گرفت میطلبد که به زودی یکی از مدارس تخریبی شهرستان را در اولویت نوسازی قرار دهیم.
فتح‌اللهی با اشاره به فعالیت‌های نهضت سوادآموزی بیان کرد: خانه‌های بهداشت با همکاری شوراها نسبت به شناسایی افراد بی سواد اقدام کنند تا آموزش آنان در دستورکار قرار گیرد.
  • منبع خبر : پایگاه خبری فرمانداری رشت