۲۳۰۰۰ نفر از جمعیت شهرستان خمام تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند
۲۳۰۰۰ نفر از جمعیت شهرستان خمام تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند
بیش از 7200 بیمه شده اصلی و افزون بر 3500 مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود از خدمات و تعهدات تامین اجتماعی خمام بهره مند هستند .

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به اینکه شعبه خمام در زمره واحدهای تابعه تیپ چهارکشوری بوده و قریب به ۲۳۰۰۰ نفر از جمعیت این شهرستان را تحت پوشش دارد ، اذعان داشت : بیش از ۳۸۵۰ بیمه شده اجباری و بالغ بر ۱۴۰۰ بیمه شده گروه مشاغل آزاد بزرگترین گروههای تحت پوشش در این شعبه بوده و قریب به ۶۰۰ بیمه شده اختیاری نیز از خدمات و تعهدات سازمان برخوردار میباشند .

وی افزود : ۱۱۰۰ نفر کارگر ساختمانی ، بافنده و فعال صنایع دستی و راننده نیز از دیگر گروههای بیمه ای در این شعبه در کنار ۱۸۰ مقرری بگیر بیمه بیکاری هستند .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : بیش از ۲۰۰۰ بازنشسته ، افزون بر ۱۲۰ ازکارافتاده و حدود ۱۳۰۰ بازمانده در قالب ۸۰۵ پرونده فوتی هم جامعه مستمری بگیران این شعبه را تشکیل میدهند .

علی حسین نژاد با اشاره به اینکه بیش از ۱۸۰۰ واحدکارگاهی شامل شرکتهای صنعتی تولیدی ، صنفی و خدماتی و … در حوزه عمل این شعبه قرار دارند خاطر نشان ساخت : تامین اجتماعی خمام در حال حاضر ماهانه ۱۱ میلیارد تومان تعهدات بلندمدت درقالب انواع مستمری و بطور متوسط در هرماه ۸۰۰ میلیون تومان انواع کمک هزینه و غرامت و مقرری بیمه بیکاری پرداخت مینماید .   

  • منبع خبر : سازمان تامین اجتماعی اداره کل گیلان