طرح زمستانه هلال احمر گیلان در ۴۳ پایگاه و پست استان فعال شده است.
طرح زمستانه هلال احمر گیلان در ۴۳ پایگاه و پست استان فعال شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان :مردم هنگام وقوع حوادث طبیعی و بین جاده ای در صورت نیاز به خدمات امدادی می توانند با تلفن ۱۱۲ تماس بگیرند.

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛* سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: طرح زمستانه هلال احمر گیلان در ۴۳ پایگاه و پست این جمعیت در شهرستان های مختلف استان فعال شده است.

غلامی با اشاره به اجرای طرح زمستانه هلال احمر افزود: در اجرای طرح زمستانه جمعیت هلال احمر استان گیلان در هر پست سه نفر و در هر پایگاه پنج نفر برای ارایه خدمات رسانی احتمالی در زمستان فعالیت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به تجهیزات این جمعیت در طرح مذکور اظهار کرد: ۲۳ آمبولانس و یک تیم آنست و پایگاه امداد هوایی و ۲ تیم واکنش سریع برای طرح زمستانه جمعیت هلال احمر استان پیش بینی شده است.این طرح تا ۲۰ اسفند فعال است.

سیاوش غلامی با اشاره به سامانه ۱۱۲ (ندای امداد) جمعیت هلال احمر، گفت: مردم هنگام وقوع حوادث طبیعی و بین جاده ای در صورت نیاز به خدمات امدادی می توانند با تلفن ۱۱۲ ندای امداد تماس گرفته و از خدمات امداد و نجات هلال احمر گیلان به صورت رایگان بهره مند شوند.

گفتنی است؛ رزمایش شروع طرح زمستانی با حضور جمعیت هلال احمر و دستگاه های حوزه خدمات امداد رسانی در محل فرماندهی انتظامی استان گیلان برگزار شد.

شایان ذکر است: جمعیت هلال احمر استان گیلان،  ۱۴ هزار و ۳۶ عضو و داوطلب دارد که شاخه آزاد جوانان، غنچه های هلال، دانش آموزی، دانشجویی، طلاب و روستایی جوانان جمعیت هلال احمر گیلان را تشکیل می دهند.