مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در نشست کمیته‌ی تخصصی این اداره‌کل از افتتاح ۱۲۵ کلاس درس در سال جاری خبرداد.
مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در نشست کمیته‌ی تخصصی این اداره‌کل از افتتاح ۱۲۵ کلاس درس در سال جاری خبرداد.
نشست کمیته‌ی تخصصی اداره‌ی کل نوسازی، مدارس گیلان با حضور مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و دیگر اعضای این کمیته در دفتر کار مدیرکل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی صبح روز چهارشنبه‌ مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ نشست کمیته‌ی تخصصی اداره‌ی کل نوسازی، مدارس گیلان با حضور مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و دیگر اعضای این کمیته در دفتر کار مدیرکل برگزار شد.

در این نشست مهندس دقیق با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد با سعادت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام، گفت:  همکاران اداره کل نوسازی مدارس علیرغم وجود ویروس خطرناک کرونا با تمام وجود در راستای توسعه فضاهای آموزشی و ارائه خدمات به مردم عزیز، فرهنگیان و دانش آموزان ارجمند تلاش نموده و جا دارد صمیمانه از زحمات آنان تشکر نمایم.

وی با اشاره به تعهد ستودنی کارکنان اداره کل نوسازی مدارس نسبت به رسالت این اداره کل تصریح نمود: در سال ۱۴۰۰ اداره کل نوسازی مدارس با افتخار توانست ۲۸ پروژه با ۱۲۵ کلاس درس با زیربنای ۱۸ هزار ۱۰۰ مترمربع با هزینه ای بالغ بر ۷۷۰ میلیارد ریال احداث و تقدیم آموزش و پرورش استان نماید.

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در ادامه با تاکید بر اینکه تفکر خدمت به ساحت تعلیم و تربیت تفکر مقدس و برجسته ای است، تصریح نمود: توسعه زیرساخت ها و تجهیز آن در راستای تحقق سند تحول بنیادین آموزش ‌و پرورش کاری بسیار ارزشمند بوده و این اداره کل برای رسیدن به این اهداف با جدیت تلاش می کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پروژه های محرومیت زدایی در حوزه مدرسه سازی استان، تاکید نمود: با عنایت به اعتبار خاص این پروژه ها و تخصص ۵۰ درصدی این پروژه ها، از همکاران عزیزم درخواست دارم با تمام توان عملیات اجرایی این پروژه ها را حمایت نموده تا قدم‌های موثری در راستای محرومیت زدایی زیرساخت های آموزشی استان برداشته شود.

 مهندس دقیق در پایان با پرداختن به ضرورت استفاده از مصالح و فناوری نوین در ساختمان های آموزشی، تاکید نمود: انتظار دارم کمیته تخصصی و شورای فنی اداره کل نسبت به بکارگیری تکنولوژی جدید و سازگار با محیط زیست در فضاهای آموزشی اقدام نمایند.

گفتنی است پس از سخنان مدیر کل، دبیر کمیته‌ی تخصصی نیز دستور کار جلسه را براساس نشست پیشین مطرح کرد و هر یک از اعضای کمیته نقطه ‌نظرات و راهکارهای کارشناسی خود را حول مباحث مطرح شده تشریح نموده و به بحث تبادل نظر با هم پرداختند.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان