کلنگ‌زنی و افتتاح دو طرح توسعه یک مجتمع ماشین‌سازی در لاهیجان با حضور استاندار گیلان
کلنگ‌زنی و افتتاح دو طرح توسعه یک مجتمع ماشین‌سازی در لاهیجان با حضور استاندار گیلان
دو طرح توسعه یک شرکت دانش بنیان صنایع ماشین سازی در شهرستان لاهیجان، با حضور استاندار گیلان کلنگ‌زنی و افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان دکتر اسدالله عباسی عصر چهارشنبه ۸ تیر ماه در مراسم افتتاح طرح توسعه یک واحد ماشین سازی و کلنگ زنی و شروع پروژه طرح توسعه واحد دیگری از این مجموعه ماشین سازی در لاهیجان، ارتباط صنعت با دانشگاه را مورد تأکید قرار داد و گفت: دانش بنیان کردن واحدهای تولیدی، دارای اهمیت است و در این زمینه، حمایت های لازم صورت و تسهیلات برای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی پرداخت می‌شود.
وی با یادآوری تأکیدات خود به مدیران برای بازدید از واحدهای تولیدی و اتخاذ تصمیم برای رفع مشکلات آنها در همان محل افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری تحت عنوان تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین ، همه برای تحقق این شعار وظیفه داریم.
استاندار گیلان تجاری سازی و بازاریابی علمی را نیز در رونق کسب و کار مهم دانست.
دکتر عباسی از بخش های مختلف این شرکت دانش بنیان صنایع ماشین سازی نیز بازدید کرد.
همزمان با دهه تولید و تجارت؛ طرح توسعه یک واحد ماشین سازی که با ۵۸ کشور دنیا ارتباط تجاری دارد، شامل افزایش ظرفیت ماشین آلات تمام اتوماتیک صنایع غذایی و خطوط کامل تولید کیک، کلوچه، بیسکویت و شکلات با سرمایه گذاری یک‌هزار میلیارد ریال و اشتغال ۴۰ نفر، با حضور استاندار گیلان افتتاح شد.
همچنین با حضور دکتر عباسی پروژه طرح توسعه واحد دیگری از این مجموعه ماشین سازی و طراحی و ساخت ماشین آلات تمام اتوماتیک تولید محصولات آردی و نان صنعتی با حجم سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریالی و ظرفیت اشتغال برای یکصد نفر کلنگ زنی شد.
  • منبع خبر : استانداری گیلان