مدیر کل از شرکت تعاونی تولیدی صنایع غذایی بندر و بیرنگ پلاستیک
مدیر کل از شرکت تعاونی تولیدی صنایع غذایی بندر و بیرنگ پلاستیک
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان به جهت رسیدگی به مشکلات تعاونی های استان، از شرکت تعاونی تولیدی صنایع غذایی بندر و بیرنگ پلاستیک بازدید کرد.

به گزارش رشتستان به نقل از  روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان: عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان به همراه رضایی، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه و هیات همراه به جهت رسیدگی به مشکلات تعاونی های شهرستان، از شرکت تعاونی تولیدی صنایع غذایی بندر و بیرنگ پلاستیک بازدید کرد.

علیزاده ضمن بازدید از قسمت های مختلف خطوط تولید و بررسی محدودیت و موانع موجود از پیگیری مشکلات تعاونی تولیدی بیرنگ پلاستیک از طریق رایزنی با سایر دستگاه های اجرایی خبر داد تا مسائل و مشکلات پیش روی این تعاونی که به دلیل بارش برف دچار آسیب شده است هر چه سریع تر مرتفع شود.

وی با بیان اینکه حمایت از بخش تولید و تسهیل‌گری در این حوزه یک تکلیف است، اضافه کرد: هدف از بازدیدهای دوره ای شناسایی ظرفیت و پتانسیل واحدهای تولیدی و رفع موانع تولید است.

مدیرکل در ادامه تصریح کرد: سیاست ما در مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان حمایت از تلاش گران عرصه تولید است زیرا  تولید کنندگان ارکان اصلی چرخه اقتصاد و ایجاد اشتغال در کشور هستند.

شرکت تعاونی تولیدی صنایع غذایی بندر با نام تجاری چانچو  با ۳۰ نیروی ثابت بیمه شده به تولید و بسته بندی انواع کنسرو ماهی، قیمه، قرمه سبزی، لوبیا و … می پردازد. این شرکت تعاونی با حجم تولیدی روزانه ۱۵ هزار انواع کنسرو، محصولات خود را به کشور های پاکستان، عراق و افغانستان نیز صادر می کند. همچنین شرکت تعاونی تولیدی بیرنگ پلاستیک با حجم تولیدی روزانه ۳ تن محصولات پلی اتیلین با ۱۸ نیروی ثابت بیمه شده به تولید انواع بطری روغن، بطری آب رادیاتور، ظروف دارویی، قطعات خودرو و … می پردازد.

  • منبع خبر : داره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان