مسابقه دوستانه فوتبال تیم هنرمندان و اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان
مسابقه دوستانه فوتبال تیم هنرمندان و اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان
مسابقه دوستانه فوتبال تیم هنرمندان و اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در زادروز همکار هنرمند زنده یاد رضا نظری برگزار شد.

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، مسابقه دوستانه فوتبال تیم هنرمندان و اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در زادروز  همکار هنرمند زنده یاد رضا نظری برگزار شد.

در این دیدار چهره های ورزشی، بازیگر، رسانه و هنرمند حضور داشتند که به یاد و خاطره کمدین محبوب شمال کشور و کارمند اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان مسابقه دوستانه ای ترتیب داده شد که در پایان با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.

این طنز پرداز اهل استان گیلان و شهر بندرانزلی که به علت بیماری سرطان خون در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود، روز چهارشنبه سوم دی ۱۳۹۹ درگذشت. وی متولد ۹ تیر ۱۳۵۵ بود طنزهایش را خودش می‌نوشت و کارگردانی و بازیگری می کرد و از سال ۷۰ با نمایش سفر به کارگردانی علیرضا غاروریانی وارد عرصه بازیگری شد. نخاله‌های دلباخته، دزدان ناشی، شب‌نشینی در گورستان، من فیروز ۲۵ سال دارم، تموم حرفات دروغ بود، این چند پدر ۱ و ۲ و جنجالی‌های ۲ چند اثری هستند که مرحوم نظری در آنها نقش‌آفرینی کرد.