ورزش، یکی از راه های ایجاد نشاط پایدار در ایثارگران است
ورزش، یکی از راه های ایجاد نشاط پایدار در ایثارگران است
سید مستجاد حسینی در آیین اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات رالی خانوادگی جانبازان کشور با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که ورزش را یک فضیلت دانستند گفت: ورزش را یکی از راه های ایجاد نشاط پایدار در بین مردم به ویژه ایثارگران است.

به گزارش ایثار گیلان، مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در آیین اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات رالی خانوادگی جانبازان کشور با تقدیر از برگزار کنندگان این رقابت اظهار کرد: در طول این چهارده دوره از مسابقات شاهد دوستی و همکاری هایی بودیم که مثال زدنی و رافع مسائل مختلف بود.
سید مستجاد حسینی با اشاره به مکتب امونیسم که اکنون سعی می شود تا در جهان سیطره یابد گفت: در این نوع تفکر انسان در مرکز هستی قرار داده می شود و ارتباط او با معنویت و اصل خود که مایه آرامش است قطع می شود.
وی سودآوری و خدمت به نظام سرمایه داری با ایجاد فاصله بین افراد جامعه را هدف نهایی این مکتب عنوان کرد و تصریح کرد: در این نوع تفکر ارزش هایی مانند ایثار اجتماعی و رشد درونی که باعث شادکامی و نشاط جامعه می شود جایی ندارند.
حسینی در ادامه با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که ورزش را یک فضیلت دانستند گفت: ورزش  یکی از راه های ایجاد نشاط پایدار در بین مردم به ویژه ایثارگران است.
مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ترویج نشاط پایدار در کنار سلامتی جامعه ایثارگری را از اهداف مهم این حوزه عنوان کرد و افزود: در تلاشیم تا برنامه هایی متنوع را در راستای تحقق این هدف اجرا کنیم.

  • منبع خبر : بنیاد شهید