توزیع نان رایگان در ۳۰ نانوایی در شهرستان آستارا
توزیع نان رایگان در ۳۰ نانوایی در شهرستان آستارا
آزادمرد گفت: نان رایگان در ۳۰ نانوایی آستارا به ارزش ۹ میلیون تومان توزیع شد.

اسماعیل آزادمرد روز (سه شنبه، ۲۱بهمن) اظهارکرد: در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه عصر امروز در ۳۰ نانوایی شهرستان نان به صورت رایگان پخت و بین نیازمندان توزیع شد.

مدیر مرکز افق نیکوکاری امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) بندر آستارا با بیان اینکه توزیع نان رایگان با هماهنگی جبهه فرهنگی از محل اعتبارات بنیاد علوی انجام شد، افزود: در توزیع نان رایگان همچنین هشت گروه جهادی و مراکز فعال خیریه آستارا مشارکت داشتند.

وی ضمن اشاره به اینکه در این اقدام خداپسندانه و ارزشمند به هر نانوایی در شهرستان آستارا ۳۰۰ هزار تومان پرداخت شده بود، تصریح کرد: در مجموع برای پخت و توزیع نان رایگان، ۹ میلیون تومان به نانوایی ها پرداخت شده بود.

آزادمرد به دیگر فعالیت های مرکز افق نیکوکاری اشاره کرد و عنوان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ تاکنون این مرکز ۸۷۰ بسته غذایی به همت خیران تهیه و در بین نیازمندان توزیع کرده است.

مدیر مرکز افق نیکوکاری امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) بندر آستارا افزود: تعمیر واحدهایی مسکونی افراد نیازمند، تهیه ماسک و اقلام بهداشتی و توزیع آن بین شهروندان، ویزیت رایگان بیماران و اعزام بیماران نیازمند به مراکز بهداشتی و درمانی از دیگر اقداماتی است که این مرکز در طول یکسال گذشته انجام داده است.

آزادمرد با بیان اینکه مرکز افق ۱۷۰ نفر مشترک دارد که به این مرکز اعتماد کرده و ماهیانه مبلیغی بین ۲۰ تا ۲۰۰ هزرا تومان در راستای کمک به نیازمندان واریز می کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان و خیران برای سهیم شدن در کارهای خداپسندانه و ارزشمند مرکز افق می توانند کمک های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۰۹۴۲۲ نزد بانک ملی واریز کنند.

  • منبع خبر : اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان