توسعه صنعتی گیلان با فراهم‌کردن زیرساخت‌ها محقق می‌شود
توسعه صنعتی گیلان با فراهم‌کردن زیرساخت‌ها محقق می‌شود
دیدار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان صبح امروز در دیدار با مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با اشاره به اهمیت رفاه حال واحدهای تولیدی موجود در شهرک‌های صنعتی استان اظهار داشت: اگر مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد باید به‌صورت راهبردی و عمقی حل و فصل شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان توسعه صنعتی را در گرو فراهم‌سازی زیرساخت‌های صنعتی مطلوب دانست و گفت: پیشنهاد احداث نمایشگاهی از محصولات واحدهای تولیدی در ورودی هر شهرک برای جذب سرمایه‌گذاری بسیار اثرگذار است.

دلق‌پوش عضویت شرکت شهرک‌های صنعتی را در کارگروه امور زیربنایی استان را ضروری دانست و افزود: فراهم کردن زیرساخت‌ها برای بخش تولید و صنعت یکی از رسالت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی است و باید از سیاست و نظرات کارشناسی این بخش در توسعه امور زیربنایی استان استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه می‌بایست ویترینی از کلیه تولیدات شهرک و واحدها در معرض دید علاقمندان و سرمایه‌گذاران قرار بگیرد خاطرنشان کرد: این کار باعث افزایش بازار کار واحدهای تولیدی خواهد شد و برای سرمایه‌گذاران جدید نیز جذابیت بصری به‌همراه دارد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان نیز در این نشست فصل مشترک همه را توسعه تولید عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به اتصال خط راه‌آهن از گیلان به آذربایجان از طریق مرز آستارا لذا توسعه زیرساختی صنایع و تجار برای ما اولویت است.

فریبرز سعیدی‌کیا با اشاره به ضرورت هم‌اندیشی و تعامل برای برطرف‌سازی مشکلات و فرآیندها خاطرنشان کرد: توسعه عرصه‌های صنعتی در شهرستان‌های بندری استان حائز اهمیت است.

وی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان را پس از وزارتخانه، نخستین نهاد رسمی مرتبط با شرکت‌ شهرک‌های صنعتی دانست و گفت: بررسی نحوه واگذاری و میزان فعالیت سرمایه‌گذاران اراضی صنعتی در اولویت نخست است.

  • منبع خبر : خبرگزاری تسنیم