آغاز به کار نمایندگی های بانک دی در شهرستان های منتخب
آغاز به کار نمایندگی های بانک دی در شهرستان های منتخب
این نمایندگی ها در ساختمان اداری بنیاد شهرستان های بندرانزلی ، تالش ، رودبار ، رودسر ، صومعه سرا و لاهیجان برپا خواهند شد.

به گزارش رشتستان به نقل از ایثار گیلان عبداله پاکاری از ایجاد نمایندگی های بانک دی در محل ساختمان های بنیاد خبر داد و گفت:  به منظور تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری در آینده نزدیک نمایندگی های منطقه ای بانک دی در شهرستان های منتخب استان آغاز به کار خواهند کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهمیت تسریع در ارائه خدمات بانکی به جامعه ایثارگری و عدم مراجعه آنان به مرکز استان و صرفه جویی در وقت و هزینه و جلب رضایتمندی این عزیزان گفت : این نمایندگی ها در ساختمان اداری بنیاد شهرستان های بندرانزلی ، تالش ، رودبار ، رودسر ، صومعه سرا و لاهیجان برپا خواهند شد.

پاکاری با اشاره به پیگیری و بازدیدهای میدانی مستمر نمایندگان بنیاد و بانک دی از روند اجرایی در شهرستان ها گفت : تسریع در اجرای مطلوب این طرح یکی از اولویت های کنونی این اداره کل است.

این مقام مسئول رفع موانع و حل مشکلات بانکی پیش‌روی ایثارگران را یک وظیفه دانست و افزود، هدف ما باید رضایت خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشد.

پاکاری در ادامه این گفتگو تعامل بانک دی و بنیاد را برای رفع مشکلات خانواده های شاهد و ایثارگر مطلوب ارزیابی نمود و از تلاش های مسئولان بانک دی تقدیر کرد و گفت: ضمن گسترش خدمات الکترونیکی و غیر حضوری و با ایجاد پایگاههای خدمات رسانی منطقه ای می توانیم به اهداف تعیین شده در همه زمینه ها برسیم .