اجرای بالغ بر ۵۰ کیلومتر شبکه گاز در استان گیلان
اجرای بالغ بر ۵۰ کیلومتر شبکه گاز در استان گیلان
طی سه ماهه نخست سال جاری 50 کیلومتر شبکه گاز در استان گیلان اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی گاز گیلان؛ عیسی جمال نیکویی مدیرعامل این شرکت  گفت: در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱ برای متقاضیان گاز طبیعی در این استان، بالغ بر ۵۰ کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز طبیعی اجرا شده و در مجموع طول خطوط گاز در گیلان به بیش از ۲۱ هزار و ۷۱۳ کیلومتر رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به اینکه بیش از ۸۳ درصد از عملیات شبکه گذاری در بهار امسال در مناطق روستایی استان صورت گرفته است، گفت: علیرغم برخورداری بیش از ۹۶ درصد خانوارهای روستایی گیلانی از نعمت گاز طبیعی، عملیات گازرسانی به مناطق باقیمانده با سرعت و براساس برنامه در حال اجرا است.

جمال نیکویی در بخشی دیگر درخصوص انشعابات گاز نصب شده در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ گفت: در بهار امسال ۳ هزار و ۲۵۰ علمک گاز در مناطق شهری و روستایی استان نصب شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد رشد داشته است.

وی با بیان این خبر افزود: با اجرای این عملیات، مجموع علمک‌های نصب شده در استان گیلان به حدود ۶۲۵ هزار عدد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان گفت: تمرکز ویژه این شرکت به امر کیفی سازی و بهبود مستمر خدمات است و با این نگاه برای برخورداری همه مردم از نعمت گاز طبیعی تلاش می‌کند

  • منبع خبر : گاز گیلان