روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشت بعنوان روابط‌عمومی برتر استان معرفی شد
روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشت بعنوان روابط‌عمومی برتر استان معرفی شد
مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشت، در اولین همایش انتخاب برترین روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان گیلان و براساس طرح ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌ها، بعنوان "روابط عمومی برتر استان" معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رشت، دکتر اسدالله عباسی پیش از ظهر (پنجشنبه) ۱ تیر در این همایش در سالن غدیر استانداری با بیان اینکه در عصر رسانه روابط عمومی‌ها نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقناع سازی افکار عمومی دارند، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها پیش قراولان جهاد تبیین هستند و با انعکاس به هنگام  و صحیح عملکردها و خدمات سازمان  می‌توانند در این عرصه اثرگذار بوده و امید آفرینی را  گسترش دهند.

وی با اشاره به نقش روشنگری و پاسخگویی مناسب به شبهات از سوی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی گفت: در طی ۴۴ سال گذشته دشمنان این مرز و بوم در حال ایجاد شبهه در کشور از طریق فضای مجازی هستند که در این بین نقش روابط عمومی‌ها در پاسخگویی به شبهات بسیار مهم و حائز اهمیت است.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به همپوشانی توسط روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: اگر روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های مختلف  همپوشانی  داشته باشند ،هیچ قدرت رسانه‌ای نمی‌تواند در ذهن مخاطبان داخلی شبهه ایجاد کند.

دکتر عباسی بازگو کردن دستاوردهای دولت سیزدهم را در واقع بیان دستاوردهای حکمرانی اسلامی و نظام دانست و تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در طی ۴۴ سال گذشته اقدامات بسیار خوبی را در حوزه های متعدد از جمله در  آبرسانی، گاز رسانی و احداث راه روستایی ، همچنین محرومیت‌زدایی انجام داده است که باید توسط روابط عمومی‌ها تبیین شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به ایجاد امید و انگیزه در جامعه از طریق روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی گفت: شایسته و ضروری است روابط عمومی ها و رسانه ها  انعکاس اخبار مثبت را در جامعه گسترش داده و ایجاد امید آفرینی کنند که خواست به حق رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست محترم جمهوری است.

استاندار با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستگاه‌های اجرایی را به بهترین نحو ممکن بازگو کنند، گفت: دشمن در حال پمپاژ اخبار دروغ به کشور است تا تمامی دستاوردهای کشور در حوزه‌های مختلف را زیر سوال ببرد از این رو روابط عمومی‌ها از طریق اقناع‌سازی باید مانع از این امر شوند.

دکتر عباسی  بیان کرد:  جهان غرب و دنیای استکبار به طور مستمر در تلاش برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی است ولی با تکیه بر ایمان، مدیریت جهادی و رهنمودهای مقام معظم رهبری این مسیر سخت را طی خواهیم کرد.

وی  یکی از ویژگی‌های مهم فرمایشات مقام معظم رهبری را امیدآفرینی در جامعه دانست و افزود: در فرمایشات مقام معظم رهبری هیچگاه نا امیدی وجود ندارد که این امر باید سرلوحه تمامی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در استان باشد.

مقام عالی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در گیلان با بیان اینکه اقناع سازی جامعه در خصوص اقدامات مهم دولت سیزدهم در گیلان یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی‌ها در سطح کشور است، تصریح کرد: در طی یک و نیم سال گذشته در خصوص پسماند، احیای تالاب، رودخانه زرجوب و گوهررود، اشتغال، تولید و کنترل تنش آبی اقدامات بسیار خوبی در گیلان انجام شده ات، لذا اگر این اقدامات به بهترین نحو برای جامعه و رسانه‌ها تبیین شود بسیاری از مشکلات استان برطرف خواهد شد.

حسین محمدیان مدیر کل روابط عمومی و امور بین المللی استانداری گیلان با تجلیل از برگزاری شایسته این نشست صمیمی اعلام کرد: به یاری حق تعالی در هفته دولت امسال دومین همایش یا جشنواره معرفی روابط عمومی های برتر استان  تحت عنوان ” جهاد تبیین – امید و ایمان” برگزار می شود و مدیران روابط عمومی از هم اکنون آمادگی های لازم را داشته باشند.

محمد رضا محبی  مدیر روابط عمومی صدا و سیما استان به نمایندگی از سوی هیات مدیره شورای روابط عمومی های استان نیز با تقدیر از عملکرد محمد بینا معاون مدیر کل روابط عمومی به خاطر جاری کردن خون تازه در شریان مجموعه روابط عمومی ها ، تشکیل شوراهای روابط عمومی های شهرستان های استان، به چشم اندازها و برنامه های آینده این شورا اشاره و از همدلی استاندار گیلان در این راستا تجلیل کرد.

در این آیین از محمد هادی سیفی، مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشت براساس طرح ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌ها، بعنوان “روابط عمومی برتر استان گیلان” تجلیل شد.

  • منبع خبر : فرمانداری رشت