نشست مشترک سرپرست راه وشهرسازی گیلان با فرماندهی انتظامی استان
نشست مشترک سرپرست راه وشهرسازی گیلان با فرماندهی انتظامی استان
به منظور بررسی و تسریع در روند اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن نیروهای مسلح استان، نشست مشترک سرپرست راه وشهرسازی گیلان با فرماندهی انتظامی استان گیلان در مقر فرماندهی انتظامی استان برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (گیلان)، طی جلسه ای با حضور سردار عزیز الله ملکی فرماندهی انتظامی استان و محمدرضا فلاحتگر سرپرست راه وشهرسازی گیلان، سازوکارواگذاری قرارگاه تامین مسکن نیروهای مسلح استان بررسی شد.

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان گیلان دراین دیدار ضمن تشکر و خداقوت به فرماندهی انتظامی استان و مجموعه خدوم تحت مدیریت ایشان، بابت برقراری نظم و امنیت در استان گفت: راه و شهرسازی نیز با انجام تعاملات، همکاری و برخورداری از حمایت های قانونی نیروی انتظامی ان شاالله گام های اساسی در راستای توسعه استان به ویژه در حوزه نهضت ملی مسکن برخواهد داشت.

در ادامه فرمانده انتظامی استان عملکرد فلاحتگر سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی را از دوران تصدی گری این سمت، مطلوب ارزیابی کرد.

سردار ملکی در پایان با ابراز خرسندی از تعامل خوب اداره کل راه و شهرسازی با نیروی انتظامی استان از اعلام آمادگی مجموعه تحت مدیریت خود برای انجام همکاری و تعاملات بیش از پیش خبر داد.

  • منبع خبر : راه و شهرسازی گیلان