انجام ۴ مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در شرکت گاز استان گیلان
انجام ۴ مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در شرکت گاز استان گیلان
به گزارش  روابط عمومی گاز گیلان –
شرکت گاز استان گیلان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون ۴ مرحله رزمایش کمک مؤمنانه را برگزار کرده است.

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص اقدامات خداپسندانه کارکنان این شرکت در دوران کرونا، اظهار داشت: کارکنان این شرکت در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری با همکاری سازمان بسیج کارمندان استان، کمک های معیشتی خود را در قالب رزمایش کمک مومنانه به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا اهدا کرده اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۴ مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در شرکت گاز استان گیلان برگزار شده است، گفت: در مدت ۱۵ ماه گذشته، بیش از یکصد بسته کمک های نقدی و غیرنقدی کارکنان شرکت شامل مواد غذایی و پوشاک به دست نیازمندان رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان همچنین از افزایش خدمات به مشترکین و مراجعه کنندگان به ادارات گاز در دوران کرونا خبر داد و گفت: در یک سال و نیم گذشته علاوه بر در دسترس قرار گرفتن تجهیزات بهداشتی و ضدعفونی همچون الکل در مراکز ارائه خدمت، مراجعین در محل ورودی ادارات گاز توسط دستگاه های تب سنج مورد بررسی قرار گرفتند.

حسین اکبر در خاتمه خواستار رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط پرسنل این شرکت در هنگام ارائه خدمت و همه مراجعین شد و گفت: همه باید با رعایت پروتکل های بهداشتی، زمینه ریشه کن شدن بیماری منحوس کرونا و رونق مجدد کسب و کار و وضعیت اقتصادی جامعه را فراهم سازیم.